/ Jag har fått testa BeautyAct 38⁰C Volume & Lenght
Marion
Beauty Pro
22/02/26-17:11(redigerad den 22/02/26-17:14)
Jag har fått testa BeautyAct 38⁰C Volume & Lenght Mascara. Övre bild, naturliga fransar (färgade och böjda) Undre bild, med mascaran Första tanken är wow vad denna påminner mycket om Lash Power Mascara från Clinique vilket är ett jättebra betyg då det länge har varit en av mina favoritmascaror men som jag dessvärre inte använt på flera år. Mascaran fångar upp alla fransar tack vare den smala borsten och ger ordentlig svärta med både längd och volym. Första dagen jag använde den på jobbet utbrast min kollega "men du har ju längre underfransar än vad jag har överfransar!" DÅ vet jag att det är en bra mascara! 😂🙌🏼 Mina fransar är dessvärre väldigt sköra och glesa just nu som ni ser. Med detta sagt ger ändå mascaran ett himla fint resultat som håller hela dagen och det bästa av allt är att den är superenkel att ta bort! Inget gnuggade, bara varmt vatten och dra över fransarna lätt vilket dessutom gör den väldigt skonsam mot mina känsliga ögon. En toppenmascara jag absolut kan tänka mig att köpa när den tar slut! 😍
Fortsätt utforska gemenskapen!