/ Gosh Eyedeal Lashes Mascara! Första intrycket, det var en
Mimmi
Beauty Pro
31/12/25-09:53

Gosh Eyedeal Lashes Mascara!

Första intrycket, det var en fin rosa färg. Det står text på mascaran vilken borste som är vilken, så det var bra!

Den ena borsten var timglasformad och den andra var en böjd gummiborste med små piggar på ovansidan, så man kunde inte använda den till underfransarna. vilket jag tyckte var synd!

Konsistensen var bra, inte för torr och inte för blöt! Det är ingen vattenfast mascara och det tyckte jag också var bra. Jag upplever att det sliter mer på fransarna att ta bort vattenfast mascara!

Att applicera mascaran var lite kladdigt, själva handtagen är mindre än på en vanlig mascara, så det var lite ovant, men efter ett tag gick det lite bättre!

Jag började med gummi borsten, som skulle separera fransarna och det blev okej resultat, fransarna klibbade ihop sig lite!

Därefter tog jag volym borsten och den var betydligt bättre. Fastän jag har ganska lite fransar tyckte jag att jag fick ett fint resultat och jag kunde bygga fransarna tills jag var nöjd!

Så vad tyckte jag då om mascaran?

Helt onödigt med med två olika borstar!

Fint resultat med volym borsten!

Lätt att bygga!

Smular lite!

Inte värd priset!

Mascaran får 3/5

Ett stort tack till Kicks team för att jag fick möjligheten att testa denna mascara!

Eyedeal Lashes Mascara 001 Black
Gosh Copenhagen
Eyedeal Lashes Mascara 001 Black
Fortsätt utforska gemenskapen!