/ Så himla kul att jag blev utvald att testa Lancôme Lash
Danfeng
Beauty Pro
04/09/26-12:54
Så himla kul att jag blev utvald att testa Lancôme Lash Idôle Curl Goddess 🥹 När jag fick hem den var jag verkligen alldeles för taggad och ville testa den direkt haha. Jag är faktiskt ganska kräsen när det kommer till mascara, framför allt när det gäller böj och att fransarna ska hålla sig separerade. Det första jag märkte med den här var att fransarna blev väldigt fint separerade och fick en naturlig böj. Inte sådär tungt eller klumpigt, utan mer fjäderlätta och fina. Man kan också bygga upp den utan att fransarna direkt klumpar ihop sig. Borsten tycker jag också om, den är lätt att jobba med och det är ganska enkelt att komma åt även de mindre fransarna längst in och längst ut. Eftersom mascaran jag testade innan var Too Faced Better Than Sex Mascara (Black) kan jag verkligen jämföra de två. Jag tycker att de ger ganska olika resultat. Too Faced ger mer volym och en mer dramatisk look, medan Lancôme Lash Idôle Curl Goddess känns mer förlängande, separerande och böjande. Lancôme känns helt enkelt lite lättare och mer naturlig på fransarna. Om man gillar riktigt fylliga och dramatiska fransar tror jag att Too Faced passar bättre. Men om man gillar långa, böjda och separerade fransar så gillar jag nog Lancôme mer hittills. Är verkligen så glad att jag fick chansen att testa den här 🥹 Och ja, jag var definitivt för otålig för att vänta med att prova den när jag fick hem den haha.
Lash Idole Curl Goddess Divine Black N/A
Lancôme
Lash Idole Curl Goddess Divine Black N/A
Fortsätt utforska gemenskapen!