/ 👄Sensai Total Lip Treatment👄 Tusen tack till KICKS Beauty
Linn
Beauty Pro
26/03/26-09:32(redigerad den 26/03/26-09:34)
👄Sensai Total Lip Treatment👄 Tusen tack till KICKS Beauty Talks för att jag fĂ„tt testa den hĂ€r lyxiga produkten! âžĄïž Om produkten: En lĂ€pprodukt med syfte att Ă„terfukta och reparera torrhet, minska Ă„lderstecken och ge fylligare lĂ€ppar. âžĄïž Testperiod: 10 dagar âžĄïž UtgĂ„ngslĂ€ge: Ganska torra lĂ€ppar. Jag tror att man fĂ„r mer effekt om man har större problem med torra lĂ€ppar och mer fina linjer eller rynkor runt munnen. âžĄïž Första intrycket/tanke: Jag hade inte lagt 1245kr pĂ„ en lĂ€pprodukt MEN första intrycket var att den gav en helt fantastisk kĂ€nsla och har en underbar formula. Varför hade jag inte en sĂ„ Ă„terfuktande och hĂ€rlig produkt till lĂ€pparna tidigare? âžĄïž Vad jag tycker efter ett tag: Jag har anvĂ€nt den som lĂ€ppmask under nĂ€tterna. LĂ€pparna kĂ€nns mjuka och Ă„terfuktade nĂ€r jag vaknar. âžĄïž Åsikt och resultat: Jag Ă€lskar produkten. Den kĂ€nns OTROLIG pĂ„ lĂ€pparna. Hur mycket den hjĂ€lpt mer Ă€n att Ă„terfukta vet jag inte riktigt dĂ„ jag tror det krĂ€vs mer tid för att fĂ„ lĂ„ngsiktigt resultat. âžĄïž Betyg: Priset Ă€r för ju vĂ€ldigt högt för 15 ml MEN jag ska ju recensera vad jag tycker om produkten, inte hur dyr den Ă€r. SĂ„ med det i Ă„tanke fĂ„r den 5/5⭐. (Kunde tyvĂ€rr ej tagga produkten!)
FortsÀtt utforska gemenskapen!