Jag har haft chansen att testa Kiko Everlasting Colour Precision Lip Liner i nyansen 504, och här kommer min ärliga recension.
+ Positivt:
För det första är läppennan väldigt enkel att applicera, den är krämig och inte alls torr, vilket jag ofta kan uppleva med andra läppennor. Ett stort plus är att den har en inbyggd applikator i andra änden, perfekt för att tona ut färgen, samt en inbyggd vässare. Det är superpraktiskt, speciellt om man inte alltid har en vässare med sig.
Jag har länge letat efter en läppenna som faktiskt håller hela dagen, och jag måste säga att den här levererar. Den sitter riktigt bra och känns dessutom prisvärd för kvaliteten, jag blev verkligen positivt överraskad! Jag skulle absolut rekommendera den till andra.
– Mindre positivt:
Just den här färgen (504) passade inte riktigt mig personligen, jag brukar dra mig mer mot brunare toner. Men det stoppade mig inte från att experimentera! Jag testade faktiskt att använda den som eyeliner istället, och wow, resultatet blev så snyggt. Om du, precis som jag, gillar att vara kreativ med smink och använda produkter på flera sätt, så är detta en läppenna värd att kika på!