Jag finns chansen att testa detta hårserum från Kerastase som ska hjälpa att stärka hår från hårbotten, som lätt går av för att få ett tjockare friskare hår. Jag som fönar och stylar mitt hår flera gånger i veckan har märkt att mitt hår har blivit tunnare och mer slitet, men efter 2 månader av att ha använt denna märker jag absolut skillnad! Det känns mer starkt, friskt och jag märker en liten skillnad i hårtillväxten. Jag har generellt lite känslig hy men har inte alls märkt av några problem med denna🙌
Mitt första intryck var att den luktar så otroligt gott - verkligen frisörsalong 😍
Den känns inte alls klibbig och märks inte av efter den sjunkit in. Jag har applicerat några gånger i veckan innan jag går och lägger mig, och masserar in serumet i några minuter. Jag upplever inte att man behöver använda 4 hela pipetter som instruktionerna säger - så jag har använt två vilket gör att den håller längre!
Förutom att den ger resultat tycker jag verkligen om hur formulan känns och doften är helt otrolig. Rekommenderar verkligen om man vill få fylligare hår💕