/ Tack Kicks för äran att få vara med och testa Abercrombie
Nathalie
Beauty Pro
31/05/26-18:42(redigerad den 31/05/26-18:43)
Tack Kicks för äran att få vara med och testa Abercrombie & Fitch edc! Första intrycket är ju alltid av flaskan. Den här parfymen kommer i en clean och enkel flaska med härlig tyngd i. Locket är ett gediget lock i metall. Kanske inte den vackraste flaskan jag sett men det är ju ändå insidan som spelar roll. Sprayen upplevs dock som lite för hård. Doften i sig skulle jag kalla för fresh aromatic och jag tycker att den passar människor i alla åldrar, den känns varken ung eller mogen. Parfymen har rätt många doftnoter, bl.a bergamott, mandarin, kardemumma, basilika, lavendel och salvia. Så både grönt, citrus och kryddor. Doften är inte så unik men väldigt lätt att tycka om! Det är inte en parfym som fyller ett helt rum men samtidigt inte bara en hudnära doft utan något mellanting. Hållbarheten är ju bland det viktigaste att mäta när man testar en parfym tycker jag. Där lämnar Fierce Confidence tyvärr en del att önska. Den håller inte en hel arbetsdag, varken på huden eller på kläderna. Maken har testat både att ta något enstaka spray och flera spray och resultatet har varit det samma. Den har testats både på lediga slappardagar och arbetsdagar både med och utan cykeltur till/från jobbet. Slutsatsen är att det här är en fin doft men inte den bästa hållbarheten och vårt samlade betyg blir 3/5
Fierce Confidence Eau De Cologne 50 ml
Abercrombie & Fitch
Fierce Confidence Eau De Cologne 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!