/ OUAI Curl CrĂšme đŸ‘©đŸ»â€đŸŠ±đŸ€ Tack KICKS för att jag fick
Maysen
Beauty Pro
24/11/25-19:40

OUAI Curl CrĂšme đŸ‘©đŸ»â€đŸŠ±đŸ€ Tack KICKS för att jag fick möjligheten att testa denna produkt - vilken perfekt match😍 (Ni fĂ„r ursĂ€kta bilden, tagen i pappa vinkelđŸ€Ł

Jag har lockigt hĂ„r som lĂ€tt blir frissigt och torrt. Efter att ha testat krĂ€men i min vanliga rutin i blött hĂ„r mĂ€rkte jag direkt skillnad: lockarna blev mer definierade, frisset i lĂ€ngderna minskade och hĂ„ret kĂ€ndes mycket mjukare. Den har snabbt blivit en ny favorit!❀

KrĂ€men Ă€r ganska tjock, sĂ„ eftersom mina lockar Ă€r lite ”lĂ€ttare” funkar det bĂ€st att anvĂ€nda en mindre mĂ€ngd - men det gör ocksĂ„ produkten mer dryg😅 Jag skulle sĂ€rskilt rekommendera den till personer med starkare lockar som behöver lite mer tyngd i sina stylingprodukter.

Det som drar ner helhetsintrycket för mig Ă€r frĂ€mst priset – det ligger egentligen över min vanliga budget. Doften Ă€r frĂ€sch men lite speciell och jag kan inte riktigt placera vad den faktiskt doftar. Förpackningen Ă€r dĂ€remot superfin och stilren, vilket jag alltid uppskattar!

Slutligt omdöme ⭐⭐⭐⭐ En ny favorit som levererar fina och definierade lockar. Doften Ă€r inte helt min smak och priset Ă€r lite högt – men kommer absolut hĂ„lla utkik om den hamnar pĂ„ rabatt. â˜ș

Curl CrĂšme 236 ml
Ouai
Curl CrĂšme 236 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!