Tusen tack snälla Kicks för att jag fick möjligheten att testa den! Jag blev själaglad 🫶 Jag är 42 år, har torr och mogen hud med fina linjer och av just den anledningen har jag faktiskt haft span på denna foundation som jag tänkt skulle vara en perfect match för min hud 💕 den finns i jättemånga olika nyanser så man kan verkligen vara trygg i att man kommer att hitta rätt 💕 för mig har L3n varit helt rätt!
Jag tycker att förpackningen är tilltalande med serumet på ena sidan och foundation på den andra. Det går lätt att dosera hur täckande man vill ha den vilket jag tycker är jättebra ~ ibland vill jag ha full täckning och ibland en mer avskalad sminkning.
Den har en mycket svag men väldigt god doft vilket överraskade mig då jag trodde att den skulle vara doftfri 🥰 detta blev en positiv överraskning 💕
Resultatet då? Den känns såå skön på huden, känslan är att som att vara osminkad. Den håller fint hela dagen och krackelerar inte 🤗 den lägger sig inte heller i mina fina linjer. Detta har blivit en ny favorit! Som preferens kan jag nämna att min tidigare favorit, som varit min nummer ett i flera år, är it cosmetics your skin but better cc cream, så om du gillar den kommer du att älska denna 🫶
Jag är över förväntan nöjd!
Priset är i högsta laget kan jag tycka men ett tips är att köpa den när den finns på kampanj 💕
Clarins
Double Serum Foundation L1C