Jag fick äran att testa Bondi Sands Self Aero self tanning foam 1 hour express och har nu gjort det ett tag, så här kommer min recenssion!😄
Jag är verkligen positivt överraskad av denna produkt! Jag upplever själv att brun utan sol kan "fästa" sig på torrare partier som exempelvis knän, armbågar, hals osv och detta har varit ett återkommande problem för mig. Denna brun utan sol från Bondi Sands gjorde dock inte alls det!
Jag applicerade produkten över hela kroppen (förutom ansiktet eftersom jag lätt får finnar) med en vanlig brun utan sol handske och hade på mig produkten i 30 minuter innan jag duschade av den. Man kan absolut ha på produkten längre för att få en djupare färg, men jag upplevde ganska stor skillnad även efter 30 minuter.
Produkten kladdade inte heller på sängkläder eller kläder, utan torkade in snabbt i huden.
Resultatet blev en jämn solkysst look som varken var för orange eller grönaktig som andra BUS kan bli.
Mitt första intryck av produkten var att den doftar ganska mycket kokosnöt, vilket hos mig inte är en storfavorit. Lukten försvann dock ganska mycket efter duschen, men hängde kvar i luften där jag applicerade produkten ett ganska bra tag.😅 Dock upplevde jag inte den här klassiska BUS doften vilket var ett plus!
Över tid tycker jag produkten har hållit väl, det har nu gått ca 1 vecka sedan applicering och färgen har absolut "tonats ned", men den är inte fläckig eller liknande utan det ser väldigt naturligt ut!
Sammanfattning
+ Fin och jämn färg, som inte blir fläckig när den försvinner
+ Kladdar inte vid applicering
+ Behöver inte ha på den länge innan man behöver duscha av den
+ Ingen brun utan sol doft
- Kokosnötsdoften
Bondi Sands
Aero Self Tanning Foam 1 Hour Express 225 ml