/ 💗 Nilens Jord Tinted Lip Balm i Pink Sheer 💗 Jag har fĂ„tt
Rola Yousuf
Beauty Star
24/09/26-07:35
💗 Nilens Jord Tinted Lip Balm i Pink Sheer 💗 Jag har fĂ„tt testa Nilens Jord Tinted Lip Balm i fĂ€rgen Pink Sheer och den hĂ€r fĂ€rgen Ă€r SÅ fin pĂ„ lĂ€pparna! 😍 Den ger en vĂ€ldigt naturlig rosa ton och en fin glans som verkligen fĂ„r lĂ€pparna att se lite plumpade och fylligare ut. Den pĂ„minner mig lite om Vaseline Rose. Men tyvĂ€rr Ă€r hĂ„llbarheten inte alls vad jag hade hoppats pĂ„. Jag testade den först pĂ„ ganska torra lĂ€ppar och dĂ„ behövde jag Ă„terapplicera ungefĂ€r var 20:e minut för att behĂ„lla kĂ€nslan och glansen. NĂ€r jag testade den pĂ„ lĂ€ppar som mĂ„dde lite bĂ€ttre höll den ungefĂ€r 45 minuter till 1 timme, vilket jag tycker Ă€r betydligt bĂ€ttre men fortfarande ganska kort. Formulan innehĂ„ller bland annat olika mjukgörande oljor och vaxer, ricinolja, olivolja, sheasmörfraktioner, E-vitamin och peptiden Palmitoyl Tripeptide-1. Jag tycker absolut att formulan kĂ€nns behaglig nĂ€r den vĂ€l Ă€r pĂ„ lĂ€pparna, men för priset pĂ„ 319 kr tycker jag personligen att man kan förvĂ€nta sig lite mer. Det finns billigare alternativ som ger bĂ„de glans och vĂ„rd för en betydligt lĂ€gre kostnad. DĂ€rför landar den hĂ€r pĂ„ 2,5/5 ⭐⭐✚ Trots det Ă€r den verkligen helt okej nĂ€r den vĂ€l Ă€r pĂ„ lĂ€pparna. Jag tycker faktiskt att den ser bĂ€ttre ut Ă€n vad den kĂ€nns, den Ă€r SÅÅÅ fin! đŸ„č💗 Det Ă€r bara hĂ„llbarheten och priset som blir ett stort minus för mig. Jag Ă€r van vid att Ă„terapplicera lĂ€pprodukter efter att jag har Ă€tit eller druckit, inte flera gĂ„nger i timmen. SĂ„ Ă€ven om jag definitivt kommer anvĂ€nda den nu nĂ€r jag Ă€ndĂ„ har fĂ„tt chansen att testa den, Ă€r det inte en produkt jag sjĂ€lv skulle köpa igen. Det Ă€r lite synd, för fĂ€rgen Ă€r verkligen underbar och jag hade gĂ€rna Ă€lskat den hĂ€r produkten om den bara hade hĂ„llit lite lĂ€ngre pĂ„ torra lĂ€ppar. Men tack bĂ€sta KICKS för att jag fick testa den! 💕 OBS produkten jag taggat Ă€r inte rĂ€tt fĂ€rg, jag fick testa Pink Sheer!
Tinted Lip Balm Black Berry
Nilens Jord
Tinted Lip Balm Black Berry
FortsÀtt utforska gemenskapen!