Jag har testat Pride Rainbow Holographic Glimmer från Ole Henriksen i en dryg månads tid nu. Min hud är torr och känslig och mina läppar är konstant torra så jag är storförbrukare av olika läppbalsam.
Jag är väl bekant med Pout Preserve sen tidigare och har ett par stycken till hemma sen tidigare. Pride utgåvan är den snyggaste utav alla dem med sina fina färger och hjärtan på. Man blir glad av att ta fram det.
Innehållet luktar otroligt gott tycker jag, lite godis men utan att bli sliskigt. Jag gillar den tjocka konsistensen och känslan man får på läpparna när man använt den. De känns återfuktade och lena och jag upplever att jag inte alls måste återapplicera lika ofta som med många andra läppbalsam. Det ger ett fint skimmer på läpparna som säkert är en vattendelare, men personligen gillar jag det. Det gör sig fint både på egen hand eller över en läppenna.
Jag uppskattar att trots att det har en tjockare konsistens så fastnar inte mitt hår i det när det blåser. Det är ett stort plus för jag avskyr klibbiga klistriga läpprodukter som håret fastnar i!
Det här är definitivt en läpprodukt jag kommer köpa om då den har blivit den produkt jag först sträcker mig efter när jag ska ha något till läpparna!
Gillar allt med den ✨
Ole Henriksen
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Citrus Sunshine