/ Jag har fått testa Benefit The Porefessional Smooth Sip
Amanda
Beauty Pro
23/04/26-01:06(redigerad den 23/04/26-01:14)
Jag har fått testa Benefit The Porefessional Smooth Sip Moisturizer och jag som har väldigt torr hud har verkligen varit nyfiken på den här 👀 Jag har länge letat efter en dagkräm som funkar bra tillsammans med mitt COSRX-serum, och den här känns faktiskt som en riktigt bra match. Jag använder den morgon och kväll efter rengöring och serum. Konsistensen är en lätt gelkräm och jag älskar verkligen den känslan. Den går in snabbt i huden utan att kännas tung eller kladdig, och redan från första användningarna kände jag mig återfuktad och fräsch. Huden blir mjuk direkt och får en “plumpad” känsla som jag gillar💧 Efter att ha använt den ett tag tycker jag att huden håller sig återfuktad längre under dagen, vilket är ett stort plus för mig eftersom min hud annars lätt blir stram. Jag har inte sett jättestor skillnad på porerna än, men huden känns jämnare och mer balanserad, så jag är ändå nyfiken på hur det blir med längre användning. En annan sak jag verkligen gillar är den friska doften 😍 Den är fräsch och behaglig utan att ta över, vilket jag uppskattar extra mycket eftersom mitt serum är helt utan doft. Det enda som drar ner betyget lite är priset i förhållande till mängden. Samtidigt är den ganska dryg, så det behövs inte så mycket varje gång. Sammanfattningsvis tycker jag att det här är en riktigt härlig återfuktande kräm, speciellt om du har torr hud och gillar en lätt gelkonsistens som snabbt sjunker in i huden 💕
The Porefessional Smooth Sip Moisturizer 50 ml
Benefit
The Porefessional Smooth Sip Moisturizer 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!