/ đŸ·đŸ˜Drunk ElephantđŸ˜đŸ· Protini Polypeptide Cream Vill
Linn
Beauty Pro
25/09/26-10:20
đŸ·đŸ˜Drunk ElephantđŸ˜đŸ· Protini Polypeptide Cream Vill börja med att tacka @KICKS för att jag fĂ„tt testa den hĂ€r produkten! 🐘 Vad lovar produkten: Att Ă„terfukta och att synligt förbĂ€ttra hudens ton, struktur och fasthet. (FrĂ„n produktsidan!) 🐘 Mitt utgĂ„ngslĂ€ge: Torr, lite kĂ€nslig och pĂ„början av fina linjer. 🐘 FörvĂ€ntningar: Jag har höga förvĂ€ntningar och tror att det hĂ€r kommer bli en ny favorit. Hoppas att det Ă€r sĂ„ det blir ocksĂ„! 🐘 Första intrycket: Den sjunker in lĂ€tt men Ă€r Ă€ndĂ„ lite krĂ€mig. Gillar formulan och hur den kĂ€nns pĂ„ huden. Blir varken klibbig eller tung. Jag tycker om förpackningen! Man pumpar upp krĂ€men sĂ„ man slipper grĂ€va i en burk. Ett bra första intryck! 🐘 Fungerar den under smink? Den fungerar alldeles utmĂ€rkt under smink för mig. 🐘 Hur kĂ€nns den efter 10 dagar: Jag upplever huden Ă„terfuktad och plumpad. Jag tycker vĂ€ldigt mycket om den. Peptiderna verkar göra sitt jobb dĂ„ huden kĂ€nns jĂ€mnare och mer fast. Dock har jag bara testat i tio dagar sĂ„ det Ă€r lite tidigt för att fĂ„ mer mĂ€rkbart resultat. 🐘 Slutsats: En lĂ€tt och trevlig krĂ€m som Ă€r Ă„t det dyrare hĂ„llet. KĂ€nns trevlig och bra pĂ„ alla sĂ€tt och jag Ă€r glad över möjligheten att fĂ„ testa den hĂ€r. Finns inget negativt att sĂ€ga om produkten sĂ„ det blir ⭐⭐⭐⭐⭐ frĂ„n mig! Helt klart vĂ€rd hypen. Jag tror jag kommer fortsĂ€tta anvĂ€nda den om jag kĂ€nner att jag har rĂ„d.
Protini Polypeptide Cream 15 ml
Drunk Elephant
Protini Polypeptide Cream 15 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!