/ đ·đDrunk Elephantđđ· Protini Polypeptide Cream Vill
Linn
Beauty Pro
25/09/26-10:20
đ·đDrunk Elephantđđ·
Protini Polypeptide Cream
Vill börja med att tacka @KICKS för att jag fÄtt testa den hÀr produkten!
đ Vad lovar produkten:
Att Äterfukta och att synligt förbÀttra hudens ton, struktur och fasthet. (FrÄn produktsidan!)
đ Mitt utgĂ„ngslĂ€ge:
Torr, lite kÀnslig och pÄbörjan av fina linjer.
đ FörvĂ€ntningar:
Jag har höga förvÀntningar och tror att det hÀr kommer bli en ny favorit. Hoppas att det Àr sÄ det blir ocksÄ!
đ Första intrycket:
Den sjunker in lÀtt men Àr ÀndÄ lite krÀmig. Gillar formulan och hur den kÀnns pÄ huden. Blir varken klibbig eller tung. Jag tycker om förpackningen! Man pumpar upp krÀmen sÄ man slipper grÀva i en burk. Ett bra första intryck!
đ Fungerar den under smink?
Den fungerar alldeles utmÀrkt under smink för mig.
đ Hur kĂ€nns den efter 10 dagar:
Jag upplever huden Äterfuktad och plumpad. Jag tycker vÀldigt mycket om den. Peptiderna verkar göra sitt jobb dÄ huden kÀnns jÀmnare och mer fast. Dock har jag bara testat i tio dagar sÄ det Àr lite tidigt för att fÄ mer mÀrkbart resultat.
đ Slutsats:
En lĂ€tt och trevlig krĂ€m som Ă€r Ă„t det dyrare hĂ„llet. KĂ€nns trevlig och bra pĂ„ alla sĂ€tt och jag Ă€r glad över möjligheten att fĂ„ testa den hĂ€r. Finns inget negativt att sĂ€ga om produkten sĂ„ det blir âïžâïžâïžâïžâïž frĂ„n mig! Helt klart vĂ€rd hypen. Jag tror jag kommer fortsĂ€tta anvĂ€nda den om jag kĂ€nner att jag har rĂ„d.