Har fått äran att testa Too Faced Born This Way Super Coverage Concealer ⭐️
Första intrycket var wow vilken stor förpackning, man får verkligen mycket produkt och snygg design som på alla Too Faced produkter.
Jag använder för det mesta bara concealer under ögonen så det gjorde jag även med denna, men aj vad fel färg det blev för mig. Precis som för många andra är den alldeles för gul i tonen och även för mörk. Jag valde färgen vanilla eftersom snow såg alldeles för ljus ut. Jag hade nog behövt en nyans mellan snow och vanilla men som är mer neutral i tonen. Tror tyvärr inte att den här kommer passa mig under sommaren heller när jag är solbränd, alldeles för gul!
Trots att jag såg helt galen ut med gula eyebags så ville jag ändå testa den fullt ut så har testat ett par dagar när jag jobbat hemifrån och den håller verkligen bra och creasar inte! Satte den med puder som jag brukar och den höll hela dagen. Den är mycket täckande, kanake en aning för täckande för min smak men man får ändå en fin lyster under ögonen. Bra applikator och känns skön på huden. Dock så upplevde jag att den torkar ganska fort, mycket fortare än min vanliga concealer så det gäller att blanda in den fort.
Bra concealer men är inte bättre än min favorit Fit me som jag älskar så med tanke på det höga priset blir det inget köp i ny nyans men ett stort tack till Kicks för att jag har fått testa denna ❤️