/ Recension av kerastase elixir ultime L'huile originale ✨️
Mariette
Beauty Star
01/11/25-13:59
Recension av kerastase elixir ultime L'huile originale ✨️ Jag blev så lycklig när jag öppnade paketet och såg att jag fått denna olja!! De var den jag hoppades mest på då jag länge funderat på att köpa denna! Så förväntningarna är höga!!✨️ Förpackningen: OTROLIG! så lyxigt med en glasflaska och sen att de finns refill att köpa till är ju hur bra som helst för både plånbok och miljö 🌸 Första intryck: de är en lätt olja som enkelt tar ner frisset i håret utan att tynga ner. Sen att den doftar helt otroligt gör den inte sämre heller! Doften är absolut inte stark men den sitter ändå i i flera timmar. Tycker doften påminner om rabanne million gold for her. Har även prövat den i blött hår och eftersom de är en olja så var jag lite orolig att håret skulle kännas fett. Jag tog ca 2 pump i mitt mellantjocka hår och håret blev supermjukt, glansigt och kändes luftigt. Så ingen fet känsla alls som jag var orolig för. Sammanfattning: jag är jättenöjd med produkten! Har blivit en ny favorit då jag tidigare inte hittat någon olja som är lika lätt i håret. Sen ett stort plus att den även funkar som värmeskydd. Den är absolut dyr men de är en stor flaska. Sen blir de ju lite billigare med refillen och så kan man ju passa när kicks kör något erbjudande. Jag kommer absolut köpa igen ⭐️
Fortsätt utforska gemenskapen!