Jag har fått testa Too faced lip injection. Detta läppglans ska ge läpparna glans och göra de fylligare.
Jag gillar förpackningen och tycker applikatorn är väldigt skön. Produkten både smakar och luktar väldigt gott också vilket är ett plus!
Först vid applicering känner man ingenting och det lägger sig som ett vanligt genomskinligt läppglans skulle jag säga. Den är inte alls klibbig och känns bra på läppen. Efter några sekunder börjar det sticka lite i läpparna och väntar man yttligare så börjar det sticka rejält och man kan nästan känna att läpparna börjar växa. När man är ovan vid känslan kan det nästan bli så att man direkt vill torka av produkten, men håller man ut så kommer känslan av det onda avta och tillslut känner man inte av det alls.
Sen till resultatet: Den gör absolut det den ska! Läpparna ser mer fylliga ut och man kan också se på färgarna på läpparna att de blivit lite irriterade då de är mer röda. Men resultatet blir riktigt fint!
Det är inte en produkt jag har med på en utekväll för att fylla på under kvällen... det gör det lite för ont för. Men däremot gillar jag att använda denna produkt som en bas innan jag lägger min vanliga läpp för att få de plumpade läpparna som en bas.
Så kan man klara av lite smärta så funkar absolut denna produkt!