/ đ Produkt-review đ Fick lyckan att bli testare för Nilens
glow.with.v
Beauty Star
07/04/26-20:01(redigerad den 07/04/26-21:13)
đ Produkt-review đ
Fick lyckan att bli testare för Nilens Jord - Hydra Glow Vitamin C Radiance Brightening Eye Serum hos Kicks för nĂ„gra mĂ„nader sedan och har anvĂ€nt den 1ggr/dagtid i drygt 2 mĂ„nader âïž
Hade en rejĂ€l vinterdepression denna vinter, dĂ€rav lite senare review Ă€n tĂ€nkt đ§Ą
Nilens Jord hade jag varit nyfiken pĂ„ lĂ€nge, sĂ„ blev extra glad att fĂ„ prova. Serumet innehĂ„ller bĂ„de niacinamid, koffein, vitamin C & mica â som alla kan vara uppljusande pĂ„ olika sĂ€tt đ
Min hudtyp Àr kombinerad, yttorr, lite kÀnslig och aknebenÀgen. Lite mörkt under ögonen (lila/blÄtt/rött), fina linjer och smÄ pigmenteringar.
Jag har anvĂ€nt produkten nĂ€stan varje dag 1ggr/dagen. För det första: bra hygienisk applikator! Doftfri och lite tunnare jĂ€mfört med ögonkrĂ€m. PersikofĂ€rgad, men blir transparent pĂ„ huden. Sjunker snabbt in. Första gĂ„ngerna kĂ€nde jag att huden stramades Ă„t lite (koffeinet? âïž), men ingen irritation alls eller extra finnar đ
Glowet Ă€r omedelbart â omrĂ„det under ögonen ser direkt piggare ut, och fĂ„r ett ljusreflekterande lyster, utan att vara glittrig. Upplever dock att det försvinner lite nĂ€r jag har annan hudvĂ„rd eller makeup över. Men jag har tyckt om effekten pĂ„ no-makeup days och kĂ€nt mig lite uppiggad tröttare dagar âïžâš
Föredragit att anvÀnda serumet pÄ dagtid efter toner,
och det har fungerat bra under smink (rullar inte).
Fuktgivande, men inte fet. PĂ„ natten har jag behövt mer â men jag Ă€lskar ocksĂ„ att Ă„terfukta i lager och lĂ„sa in med en fetare krĂ€m dĂ„ đ đ§đ.
Efter 8+ veckor ser jag inte jĂ€ttestor uppljusning lĂ„ngsiktigt â möjligtvis lite. Men effektivt i stunden och prisvĂ€rt jĂ€mfört med t.ex. eye patches.
Kan absolut tĂ€nka mig att köpa produkten nĂ€r den tagit slut âšđđ
BETYG đđđđ
â Bra applikator
â Direkt uppljusande / glow
â Rullar inte under smink
â PrisvĂ€rd jĂ€mfört med eye patches
â Ingen irritation eller finnar
â Saknar lite fett till natten
â Inte jĂ€ttestor lĂ„ngtidseffekt Ă€n (8+ veckor)
â Har du provat denna?
â Vilken Ă€r din solskensprodukt som brukar pigga upp dig lite extra? âïžâš
Nilens Jord
Hydra Glow Vitamin C Radiance Brightening Eye Serum 15 ml