/ 🍊 Produkt-review 🍊 Fick lyckan att bli testare för Nilens
glow.with.v
Beauty Star
07/04/26-20:01(redigerad den 07/04/26-21:13)
🍊 Produkt-review 🍊 Fick lyckan att bli testare för Nilens Jord - Hydra Glow Vitamin C Radiance Brightening Eye Serum hos Kicks för nĂ„gra mĂ„nader sedan och har anvĂ€nt den 1ggr/dagtid i drygt 2 mĂ„nader ☀ Hade en rejĂ€l vinterdepression denna vinter, dĂ€rav lite senare review Ă€n tĂ€nkt 🧡 Nilens Jord hade jag varit nyfiken pĂ„ lĂ€nge, sĂ„ blev extra glad att fĂ„ prova. Serumet innehĂ„ller bĂ„de niacinamid, koffein, vitamin C & mica – som alla kan vara uppljusande pĂ„ olika sĂ€tt 😍 Min hudtyp Ă€r kombinerad, yttorr, lite kĂ€nslig och aknebenĂ€gen. Lite mörkt under ögonen (lila/blĂ„tt/rött), fina linjer och smĂ„ pigmenteringar. Jag har anvĂ€nt produkten nĂ€stan varje dag 1ggr/dagen. För det första: bra hygienisk applikator! Doftfri och lite tunnare jĂ€mfört med ögonkrĂ€m. PersikofĂ€rgad, men blir transparent pĂ„ huden. Sjunker snabbt in. Första gĂ„ngerna kĂ€nde jag att huden stramades Ă„t lite (koffeinet? ☕), men ingen irritation alls eller extra finnar 💛 Glowet Ă€r omedelbart – omrĂ„det under ögonen ser direkt piggare ut, och fĂ„r ett ljusreflekterande lyster, utan att vara glittrig. Upplever dock att det försvinner lite nĂ€r jag har annan hudvĂ„rd eller makeup över. Men jag har tyckt om effekten pĂ„ no-makeup days och kĂ€nt mig lite uppiggad tröttare dagar ☀✚ Föredragit att anvĂ€nda serumet pĂ„ dagtid efter toner, och det har fungerat bra under smink (rullar inte). Fuktgivande, men inte fet. PĂ„ natten har jag behövt mer – men jag Ă€lskar ocksĂ„ att Ă„terfukta i lager och lĂ„sa in med en fetare krĂ€m dĂ„ 😅💧🌙. Efter 8+ veckor ser jag inte jĂ€ttestor uppljusning lĂ„ngsiktigt – möjligtvis lite. Men effektivt i stunden och prisvĂ€rt jĂ€mfört med t.ex. eye patches. Kan absolut tĂ€nka mig att köpa produkten nĂ€r den tagit slut ✹😊👌 BETYG 🍊🍊🍊🍊 ➕ Bra applikator ➕ Direkt uppljusande / glow ➕ Rullar inte under smink ➕ PrisvĂ€rd jĂ€mfört med eye patches ➕ Ingen irritation eller finnar ➖ Saknar lite fett till natten ➖ Inte jĂ€ttestor lĂ„ngtidseffekt Ă€n (8+ veckor) – Har du provat denna? – Vilken Ă€r din solskensprodukt som brukar pigga upp dig lite extra? ☀✚
Hydra Glow Vitamin C Radiance Brightening Eye Serum 15 ml
Nilens Jord
Hydra Glow Vitamin C Radiance Brightening Eye Serum 15 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!