/ Hej alla! Jag har fått möjligheten att testa Kérastase
Beauty Tester
Emma
Beauty Star
09/06/25-07:51
Hej alla! Jag har fått möjligheten att testa Kérastase Genesis Serum som verkar mot håravfall från hårbotten. Jag har använt den i lite mer än två veckor nu och börjar redan se resultat. I ”vikarna” hade mitt hår tidigare blivit tunnare, men efter daglig applicering av detta serum har jag nu börjat se att håret där är betydligt tjockare och starkare än innan🤩 Serumet har en söt och fräsch doft med lyxig förpackning. Formulan är lätt och absorberas snabbt, den lämnar inte håret fett eller tungt utan som det var innan. Det går åt ganska mycket produkt för att täcka hårbotten så gissningsvis kommer den ta slut ganska fort när man använder kontinuerligt vilket är ett minus.Jag har applicerat serumet en gång om dagen. De dagar jag tvättat håret har jag applicerat det i handdukstorrt hår, övriga dagar i torrt hår och sedan masserat in produkten. Jag rekommenderar denna produkten om man har håravfall. Trots att den kostar lite är det värt det för att få kontroll på håravfallet och stärka håret🤩
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Kérastase
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!