/ Har testat ögonskuggspaletten Ever Icon Eye Palette 10H
Anna
Beauty Pro
23/10/25-23:19(redigerad den 23/10/25-23:45)
Har testat ögonskuggspaletten Ever Icon Eye Palette 10H Multi-Finish Day To Night Eyeshadows i färgen 02 Rose Goddess och det var ett riktigt härligt uppdrag! Paletten är vacker som ett smycke! Den är tung och innehåller både metall och plast och känns lyxig och romantisk med sin form av ett hjärta och hår rakt in i mitt hjärta. Jag bor i en ny produktion men får ändå en känsla av jag är i en äldre romantisk miljö med denna hjärtformade dosa i guld med rosett. Paletten innehåller tre stycken glittriga skuggor och tre stycken matta. På baksidan av dosan finns en beskrivning av hur skuggorna kan användas, två är tänkta att användas både dag och natt och två bara på natten och två är till att användas på dagen. För mig passar de som är tänkta till att användas på dagen en ledig dag och inte på det jobb jag har nu men på helgen passar de utmärkt att använda särskilt om jag vill vara extra fin. Alla skuggor passar jättebra för mig på kvällen och de är jättesnygga! Jag har lite krångliga ögonlock att sminka eftersom att jag från början har hooded eyes, oljiga ögonlock och nu är medelålders. Har också en skavank efter en vagel som lämnade efter sig ett litet mer hängande look på locket precis på ögat och jag har låtit mina ögonlock vara och har inga planer på att skära eller klippa i dem trots att de är lite som sagt krångliga att sminka numera. Ögonskuggorna är puderskuggor som har mycket pigment men är smidiga och lätta att använda och blenda. Det föll absolut aldrig ner i ansiktet eller runt ögonen alls när jag använt dem, så de är av himla bra kvalitet! Eftersom jag har de ögonlock jag har så använder jag en primer från Smachbox, den är väldigt effektiv men det brukar oftast falla ned ögonskugga oftast ändå när jag sminkar mig. Jag tycker om alla skuggor och använder alla. Jag vet att ögonskuggorna kommer att räcka länge eftersom de har så mycket pigment och jag tycker dosan är fantastiskt vacker, den är verkligen något extra som jag vill ha framme som ett smycke. Stunden att sminka sig blir mysigare och lyxigare med den här paletten, både för att skuggorna jättebra och det vackra utseendet på paletten Jag kan bara ge den fem av fem 5/5 💛💛💛💛💛 Har du svårt att komma på vad du ska önska dig något i julklapp så är den här paletten verkligen ett tips och ja man kan ju ge sig själv julklappar 💖 Det är inta samma färg som jag testat som är taggad.
Ever Icon Eye Palette 10H Multi-Finish Day To Night Eyeshadows 03 Chrome Star
Dolce & Gabbana
Ever Icon Eye Palette 10H Multi-Finish Day To Night Eyeshadows 03 Chrome Star
Fortsätt utforska gemenskapen!