/ KÉRASTASE Blond Absolu Cicaflash Conditioner💜 Detta Ă€r min
Maribelle
Beauty Pro
05/11/25-11:29
KÉRASTASE Blond Absolu Cicaflash Conditioner💜 Detta Ă€r min allra första beauty tester produkt som jag fĂ„tt chansen att prova och recensera, tack KICKS för denna roliga chans, jag Ă€r sĂ„ tacksam!💜 Jag fick hem ett super fint balsam frĂ„n KÉRASTASE, dock Ă€r den för blont/blekt hĂ„r. Jag Ă€r brunett och har aldrig fĂ€rgat/blek hĂ„ret, sĂ„ det Ă€r lite trĂ„kigt att det inte riktigt var en produkt för mig. Men jag Ă€r extremt intresserad i hĂ„rvĂ„rd, och som tur Ă€r fĂ€rgar min vackra mamma hennes hĂ„r blont, sĂ„ balsamet gav jag till henne för att testa vilket var kul!!! Hon har varit blond i över tio Ă„r, fĂ€rgar utvĂ€xten hemma varje mĂ„nad, har naturligt lockigt, och hon fönar det platt varje vecka. Hon anvĂ€nder ingen hĂ„rvĂ„rd förutom schampo och balsam. Lockigt hĂ„r Ă€r naturligt torrt, och tillsammans med att föna och fĂ€rga Ă€r det Ă€r hennes hĂ„r lite extra torrt ibland. Men trots det Ă€r hennes hĂ„r kvalitet mycket bĂ€ttre Ă€n vad man skulle tro. Hon har testat balsamet 3 gĂ„nger nu, och jag instruerade henne att ha i det i hĂ„ret minst 5 minuter innan hon tvĂ€ttar ut det. Givetvis behöver hon testa balsamet ett bra tag till för att kunna se full resultat, men hittills har vi mĂ€rkt att hennes hĂ„r kĂ€nns lite mer Ă„terfuktat och lite mjukare efter tvĂ€tt Ă€n vad det gjorde med hennes förra balsam. Doften Ă€lskade vi bĂ„da och den stannar i hĂ„ret ett bra tag vilket vi tyckte var ett pluss. Vi upplevde bĂ„da att det blonda i hennes hĂ„r kĂ€nns en aaaning ljusare ocksĂ„. Min mamma har inte mĂ€rkt nĂ„gon galen skillnad i hĂ„ret, men man kan inte sĂ€ga att det inte Ă€r ett bra balsam för att hittills kĂ€nns det som att den iallafall till viss grad Ă€ndĂ„ gör det den pĂ„stĂ„r att den ska. Hon ska fortsĂ€tta anvĂ€nda den, och jag ska lösa lite mer hĂ„rvĂ„rd till henne för att sĂ€kerstĂ€lla hennes hĂ„rs fulla potential! Detta balsam Ă€r ett kraftigt steg i rĂ€tt riktning💜 3,5/5⭐ (Vi ville inte ge den en 4 riktigt Ă€nnu dĂ„ den behöver anvĂ€ndas under en mycket lĂ€ngre period för att se full effekt, men den Ă€r definitivt vĂ€ldigt nĂ€ra en 4!!)
Blond Absolu Cicaflash Conditioner 250 ml
KÉRASTASE
Blond Absolu Cicaflash Conditioner 250 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!