đ KĂ©rastase - Resistance Ciment Thermique đ
Jag har fÄtt möjligheten att testa Kérastase - Resistance Ciment Thermique och anvÀnt den ett tag nu och mÄste sÀga att jag verkligen gillar den!
Min hĂ„rtyp: Skandinaviskt lockigt hĂ„r som Ă€r skadat/slitet đ©âđŠ± som dessutom utsĂ€tts för vĂ€rme ofta dĂ„ jag trivs bĂ€ttre med platt hĂ„r.
HÄret kÀnns sÄ mycket mjukare och friskare efter föning och det blir glansigt utan att kÀnnas tungt eller kladdigt. Jag mÀrker ocksÄ att hÄret inte blir lika slitet nÀr jag anvÀnder plattÄng eller fön, det kÀnns som att produkten verkligen skyddar som den ska.
En annan sak jag gillar Àr att den Àr superdryg, man behöver vÀldigt lite för att det ska rÀcka till hela hÄret. Konsistensen Àr lÀtt att jobba in och den lÀmnar ingen konstig hinna.
Det enda lilla minuset för mig Àr doften som inte riktigt Àr i min smak. Men det Àr ju verkligen en smaksak och produkten funkar sÄ bra att jag inte bryr mig sÄ mycket om det.
Allt som allt tycker jag det hĂ€r Ă€r ett riktigt bra vĂ€rmeskydd som dessutom gör hĂ„ret mjukare och starkare över tid. Jag kommer absolut fortsĂ€tta anvĂ€nda den, tror Ă€ven att jag kommer köpa den nĂ€r min tar slut eller eventuellt köpa mig ett annat leave in frĂ„n KĂ©rastase dĂ„ jag vet att det finns mĂ„nga olika sorter. Oavsett sĂ„ kan jag varmt rekommendera den till andra. Tack Kicks för att jag fick chansen att testa en produkt Ă„terigen. đ
đđđđđ (5/5)