/ 💙 KĂ©rastase - Resistance Ciment Thermique 💙 Jag har fĂ„tt
Emelie
Beauty Pro
02/11/25-15:56
💙 KĂ©rastase - Resistance Ciment Thermique 💙 Jag har fĂ„tt möjligheten att testa KĂ©rastase - Resistance Ciment Thermique och anvĂ€nt den ett tag nu och mĂ„ste sĂ€ga att jag verkligen gillar den! Min hĂ„rtyp: Skandinaviskt lockigt hĂ„r som Ă€r skadat/slitet đŸ‘©â€đŸŠ± som dessutom utsĂ€tts för vĂ€rme ofta dĂ„ jag trivs bĂ€ttre med platt hĂ„r. HĂ„ret kĂ€nns sĂ„ mycket mjukare och friskare efter föning och det blir glansigt utan att kĂ€nnas tungt eller kladdigt. Jag mĂ€rker ocksĂ„ att hĂ„ret inte blir lika slitet nĂ€r jag anvĂ€nder plattĂ„ng eller fön, det kĂ€nns som att produkten verkligen skyddar som den ska. En annan sak jag gillar Ă€r att den Ă€r superdryg, man behöver vĂ€ldigt lite för att det ska rĂ€cka till hela hĂ„ret. Konsistensen Ă€r lĂ€tt att jobba in och den lĂ€mnar ingen konstig hinna. Det enda lilla minuset för mig Ă€r doften som inte riktigt Ă€r i min smak. Men det Ă€r ju verkligen en smaksak och produkten funkar sĂ„ bra att jag inte bryr mig sĂ„ mycket om det. Allt som allt tycker jag det hĂ€r Ă€r ett riktigt bra vĂ€rmeskydd som dessutom gör hĂ„ret mjukare och starkare över tid. Jag kommer absolut fortsĂ€tta anvĂ€nda den, tror Ă€ven att jag kommer köpa den nĂ€r min tar slut eller eventuellt köpa mig ett annat leave in frĂ„n KĂ©rastase dĂ„ jag vet att det finns mĂ„nga olika sorter. Oavsett sĂ„ kan jag varmt rekommendera den till andra. Tack Kicks för att jag fick chansen att testa en produkt Ă„terigen. 😊 💙💙💙💙💙 (5/5)
FortsÀtt utforska gemenskapen!