/ Recension för:  Dolce & Gabbana Everfull XL Mascara
Linn
Beauty Pro
21/10/25-07:51
Recension för:  Dolce & Gabbana Everfull XL Mascara 36H Extreme Volume & Lift 🤍🤍🤍Jag vill börja med att jag är oerhört tacksam över att få testa denna lyxprodukt!🤍🤍🤍 ⚪️ Första intrycket: Vacker förpackning & lovande borste! ⚪️Första användningen: Mycket positivt och lättarbetad. Den ger både bra volym och längd. Ibland blir det lite mycket produkt på borsten men utöver det är den toppen. ⚪️Hållbarhet under dagen: Bättre än alla budgetmascaror jag testat. Den smular och kladdar inte. ⚪️Naturligt eller dramatiskt? Den är uppbyggbar så du kan välja resultat. Den är dock mer åt det dramatiska hållet. ⚪️Jämfört med min favorit (Sensai Lash Volumiser Mascara 38°C): Den är inte riktigt lika bra. Trots att den är otroligt bra så är den är inte lika lättapplicerad. Den från Sensai lättare att ta bort då man enbart behöver varmvatten, dock är den här inte svår att tvätta bort. ⚪️Köpa igen? Jag är tacksam att få testa och det är en grym mascara men vet inte om jag köper igen. ⚪️Slutligen: Det är mycket bättre än de flesta mascaror jag testat. Hade jag inte precis hittat min nya favoritmascara så kunde den fått högsta betyg men nu får den 4/5⭐️!
Everfull XL Mascara 36H Extreme Volume & Lift 01 Total Black
Dolce & Gabbana
Everfull XL Mascara 36H Extreme Volume & Lift 01 Total Black
Fortsätt utforska gemenskapen!