Till KICKS.se
Logga in/Registrera
Hem
đ
Ăr du ny pĂ„ Communityt?
Â
SÄhÀr kommer du igÄng!
Beauty Talks
Alla inlÀgg
Beauty Chatroom
Beauty Kits
Beauty Routines
Help a shopper!
Aktiviteter
Beauty Tester reviews
Competition Time!
PÄgÄende
Testprodukter
Join the event!
Makeup
Makeup-inlÀgg
Makeup Looks
HudvÄrd
HudvÄrdsinlÀgg
FrÄga vÄra hudterapeuter
Följ vÄr hudterapeut
Följ vÄr farmaceut!
HÄrvÄrd
HÄrvÄrdsinlÀgg
Hair Looks
Doft
DoftinlÀgg
MÄnadens Doft!
KICKS
KICKS Official
KICKS Beauty Experts
Brand Ambassadors
Hantera kanaler
SÄhÀr kommer du igÄng!
InstÀllningar för cookies
Webbplatskarta
Cookie policy
Integritetspolicy
AnvÀndarvillkor
Hem
/
Beauty Tester reviews
/
Sensai Total Lip Treatment 𩷠Tack Kicks för förtroendet
Hogge
Beauty Pro
14/04/26-15:35
Sensai Total Lip Treatment đ©· Tack Kicks för förtroendet som BeautyTalk-tester. đ "En silkeslen anti-ageing crĂšme för lĂ€pparna som reparerar torra lĂ€ppar, reducerar fina linjer och rynkor samt frĂ€mjar mikrocirkulationen för vĂ€lmĂ„ende och naturligt fylligare lĂ€ppar som resultat." Jag har testat detta gossiga lĂ€ppserum frĂ„n Sensai i 4 veckor, frĂ€mst under natten men Ă€ven innan makeup pĂ„ morgonen. Som vanligt sĂ„ ooooosar Sensais förpackning lyx, det fanns
t.o.m
instruktioner pĂ„ hur man skulle applicera för bĂ€st resultat. Pumpflaskan Ă€r fin men i plast, lĂ€ttanvĂ€nd. Forumlan Ă€r rik, hĂ€rlig och lĂ€tt att applicera/arbeta in. Jag gillar ocksĂ„ att den inte Ă€r rinnig utan stannar dĂ€r man applicerar. En pump (Ă€rtstorlek) rĂ€cker till lĂ€pparna och runt omkring. Doftfri och smakfri. Jag tycker den gör det den ska dvs mina lĂ€ppar kĂ€nns slĂ€ta, fylliga och Ă„terfuktade. Upplevde bĂ€st resultat med lĂ€ppserum + lager Decubal/Aquaphor innan lĂ€ggdags för att lĂ„sa in den ordentligt. đŠđ Dock Ă€r det en vĂ€ldigt DYR produkt, 1245:- för 15ml... SĂ„ Ă€ven om jag gillar och skulle rekommendera produkten för sjĂ€lva innehĂ„llet skulle jag inte sĂ€ga att den Ă€r vĂ€rd pengarna. InnehĂ„llet Ă€r som sagt bara 15ml = samma mĂ€ngd i PC Peptide Gloss Balm för ca 350:- och dĂ„ Ă€r det en riktigt bra lĂ€pprodukt i högre prisklass. Riktigt svĂ„rtaggad men kunde tagga "samma" serum fast i stick-formula. đ
Sensai
Total Lip Treatment Stick 5,2 g
Professionell hudvÄrd
Beauty Tester
FortsÀtt utforska gemenskapen!
Uppdrag
TĂ€vlingar
HĂ€ndelser
Produkttestning