/ Sensai Total Lip Treatment đŸ©· Tack Kicks för förtroendet
Hogge
Beauty Pro
14/04/26-15:35
Sensai Total Lip Treatment đŸ©· Tack Kicks för förtroendet som BeautyTalk-tester. 💖 "En silkeslen anti-ageing crĂšme för lĂ€pparna som reparerar torra lĂ€ppar, reducerar fina linjer och rynkor samt frĂ€mjar mikrocirkulationen för vĂ€lmĂ„ende och naturligt fylligare lĂ€ppar som resultat." Jag har testat detta gossiga lĂ€ppserum frĂ„n Sensai i 4 veckor, frĂ€mst under natten men Ă€ven innan makeup pĂ„ morgonen. Som vanligt sĂ„ ooooosar Sensais förpackning lyx, det fanns t.o.m instruktioner pĂ„ hur man skulle applicera för bĂ€st resultat. Pumpflaskan Ă€r fin men i plast, lĂ€ttanvĂ€nd. Forumlan Ă€r rik, hĂ€rlig och lĂ€tt att applicera/arbeta in. Jag gillar ocksĂ„ att den inte Ă€r rinnig utan stannar dĂ€r man applicerar. En pump (Ă€rtstorlek) rĂ€cker till lĂ€pparna och runt omkring. Doftfri och smakfri. Jag tycker den gör det den ska dvs mina lĂ€ppar kĂ€nns slĂ€ta, fylliga och Ă„terfuktade. Upplevde bĂ€st resultat med lĂ€ppserum + lager Decubal/Aquaphor innan lĂ€ggdags för att lĂ„sa in den ordentligt. 💩🔒 Dock Ă€r det en vĂ€ldigt DYR produkt, 1245:- för 15ml... SĂ„ Ă€ven om jag gillar och skulle rekommendera produkten för sjĂ€lva innehĂ„llet skulle jag inte sĂ€ga att den Ă€r vĂ€rd pengarna. InnehĂ„llet Ă€r som sagt bara 15ml = samma mĂ€ngd i PC Peptide Gloss Balm för ca 350:- och dĂ„ Ă€r det en riktigt bra lĂ€pprodukt i högre prisklass. Riktigt svĂ„rtaggad men kunde tagga "samma" serum fast i stick-formula. 💄
Total Lip Treatment Stick 5,2 g
Sensai
Total Lip Treatment Stick 5,2 g
FortsÀtt utforska gemenskapen!