/ ✨️Jag fick äran att vara Beauty Tester för Kérastase Gloss
Beauty Tester
Annika
Beauty Pro
18/06/25-10:09
✨️Jag fick äran att vara Beauty Tester för Kérastase Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk✨️ ✨️Jag har kort, grått, torrt, frissigt och mjukt hår, även självlockigt. Har sökt produkter för att få hjälp med mitt numera svårhanterliga hår, men inte lyckats, tills nu. ✨️Jag har testat denna produkt flera flera dagar på raken nu, alltid använt mitt vanliga schampo och balsam som jag alltid gjort och sedan börjat testa Gloss Absolu Anti-Frizz. Efter hårtvätt, handdukstorkat håret och sedan sprayat i handen för att sedan fördela i håret. Sedan föntorkat och format håret som jag alltid gör. ✨️Jag trodde inte det skulle bli så stor skillnad som det verkligen blev, se före- och efter bilderna. Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk ska ge skydd vid föntorknig, ge glans, tämja frissigt hår och tillföra fukt, inte illa tycker jag. Att det även fungerar på kort hår är jag ett bevis för. Det var länge sedan jag haft så mjukt, fint, icke frissigt hår och det är en skillnad som gör mig glad. ✨️Det är en mild fin doft, jag reagerade inte, varken min astma eller parfym- och kontakt allergi reagerade och det är också ett plus. Det enda negativa tycker jag är priset, för dyrt om man är pensionär som jag. ✨️Som sammanfattning, en underbar produkt som gör allt som det står i beskrivningen, plus lite till. Skulle verkligen rekommendera den. Hoppas ni ser skillnaden på bilderna för det är det flera som gjort. ✨️Tack Kicks✨️ ✨️Hälsningar Annika✨️
Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection 190 ml
Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection 190 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!