/ ✨ Too Faced Disco Crush - Fairy Dust ✨ ❥ Jag visste inte
Tatjana
Beauty Pro
14/09/26-16:22(redigerad den 15/09/26-04:02)
✨ Too Faced Disco Crush - Fairy Dust ✨ ❥ Jag visste inte vilken produkt jag skulle få testa och hade höga förväntning, missförstå mig inte jag är jätte glad varje gång jag får testa något nytt! Jag personligen är inget stort fan utav ögonskugga/ögonsminkning efterom jag inte lärt mig hur man applicerar ögonsmink. ❥ Jag tycker att produkten var lättare att applicera med en liten beauty blender än att ta en pensel då produkten var mer krämig än torr. Jag applicerade glittret under ögonbrynen, lite på kindbenen, näsryggen och vid början utav ögat. ❥Även om produkten i sig är liten och söt så märker jag att den kommer räcka länge då produkten är fast och krämig så man behöver inte ta så mycket och det räcker långt! ❥ Ju mer jag kommer på vart man kan applicera glittret desto mer tycker jag om den! Blir så otroligt snyggt att ''highlighta'' vissa partier i ansiktet och tillomed nyckelbenen. Jag blir starstruck och den växer på mig mer och mer. ❥Produkten är liten och smidig att ha med sig och eftersom den är ''packad'' krämig och inte lös så förstör man inte sminket eller behöver oroa sig att den öppnar sig och allt ramlar ut vilket är ett jätte stort plus! Jag testade att applicera detta med en fluffig liten ögonskuggsborste och tyckte att det applicerades lite ojämnt och såg klumpigt ut men när jag tog en liten beauty blender med spetsen så blev resultatet perfekt jämnt och fint. ❥Jag tycker att detta glitter är nog just nu det finaste jag testat och sett! Jag kanske lär mig en dag att göra fina ögonsminkningar och då är denna perfekt, men jag tycker även att det blir jätte fint att använda den som en highligter. Priset tycker jag är faktist lite högt för en glitter ögonskugga även om den verkligen är jätte bra, den räcker långt så jag kanske ändrar tanke om priset när produkten närmar sig sitt slut. - Dem som kan och gör otroligt fina ögnsminkningar och kan använda sig utav glitter ABSOLUT testa det är inget man kommer vara missnöjd över! #beautytester #testpilot
Disco Crush Eye Shadow Hypnotic
Too Faced
Disco Crush Eye Shadow Hypnotic
Fortsätt utforska gemenskapen!