/ Jag har fått möjligheten att få testa 💧 Redken All Soft
Beauty Tester
Kristina
Beauty Pro
09/06/25-13:55
Jag har fått möjligheten att få testa 💧 Redken All Soft Moisture Restore Leave-In Treatment 💧. Efter några veckors användande så har mitt hår njutit av att få denna givande fukt i sina hårstrån. 🌺 Fakta Innehåller hyaluronsyra som hjälper till att återställa ditt hår och att bibehålla fukten som gör att ditt hår ser och känns välvårdat! En lätt leave-in med en konsistens som är tunnare än en kräm. Den ger dessutom värmeskydd från stylingverktyg upp till 230 °C. 🌺 Mitt hår Skandinaviskt ganska tunna hårstrån med torra längder. 🌺 Förpackningen, innehållet och doften 💫 Plasttub, smidig förpackning som gör att det är lätt att få ut önskad mängd produkt. 💫 Krämig konsistens. Lätt att få ut och fördela både i handflatan och håret. Len och mjuk känsla redan i handen. 💫 Doftar ganska milt och gott men ger den där salongskänslan. 😍 Hur har jag använt den? Jag har nu testat denna i några veckor. Produkten appliceras denna i handdukstorkat hår och fördelar jämnt. Sköljer inte ur och sen kan jag styla som vanligt. 🌺 Resultatet Tämjer min friss och gör håret lättare att reda ut. Och mitt hår får en helt fantastisk känsla och både känns och ser så mjukt och glansigt ut. 😍 🌺 Vem passar den? Denna är för alla hårtyper. Oavsett om man har torrt, lockigt, rakt eller färgbehandlat hår, så kommer man att märka skillnaden direkt 🌺 Prisvärd Lite dyr men den är väldigt dryg, vara länge och är fantastisk i mitt hår vilket gör att jag absolut kommer investera denna i mitt hår i fortsättningen. 🌺 Summering Om du vill boosta ditt hår med det där lilla extra så rekommenderar jag Redken All Soft Moisture Restore Leave-In Treatment! Det här är en leave in som direkt ger mjukhet och fukt till ditt torra hår. Den tynger absolut inte ner håret. Den är vegansk, innehåller hyaluronsyra som hjälper till att återställa ditt hår och att bibehålla fukten som gör att ditt hår ser och känns välvårdat. Och en riktigt bra detalj är att det är en kräm som ger värmeskydd upp till 230 °C. Denna kräm kan reducera kluvna hårspetsar, tämja friss och göra håret lättare att reda ut. Mitt hår känns och ser så mjukt och glansigt ut. Jag rekommenderar varmt denna produkt. 👌
All Soft Moisture Restore Leave-in 150 ml
All Soft Moisture Restore Leave-in 150 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!