Jag har haft äran att testa nyheten Bubble
Bounce Back Balancing Toner Mist 🫧
En lätt ansiktsspray som ska hjälpa till att återställa huden, ge återfuktning och balans. + att den ska minska glans.
Havsvatten, Natrium PCA, Niacinamid och Videbarksextrakt är utmärkande ingredienser i innehållsförteckningen.
Sprayflaskan är bubbligt utformad (haha, fyndigt va?) och smidig att ha med sig. Den har ett rejält lock som sitter bra på plats så den läcker inte i väskan.
Ett fint spraymoln kommer ur munstycket vid sprayning så det är inget som förstör makeupen vilket känns toppen.
Jag upplever inte någon speciell doft på produkten vilket är positivt för den känsliga.
Jag har oljig hudtyp så meningen ”minska glans på dagen” var ju mest intressant att prova hur det funkade.
Resultatet då?
Jo men den känns lätt och fräsch att spraya på ansiktet. Jag gillar ansiktsmister överlag då jag tycker det känns fräscht och uppfriskande att spraya lite då och då under dagen. Om min hud blir mindre glansig är dock svårt att avgöra men den känns väldigt prisvärd med sin 159:- för 55ml. Det enda lilla minuset jag upplevde var att munstycket behövde en liten avsköljning med varmt vatten emellanåt för att få tillbaks den ”fina” strålen.
Jag ger den ⭐️⭐️⭐️⭐️/5
Bubble
Bounce Back Balancing Toner Mist 55 ml