/ Fick äran att testa Kérastase: Gloss Absolu Bain
Beauty Tester
Sanni
Beauty Star
07/07/25-16:28
Fick äran att testa Kérastase: Gloss Absolu Bain Hydra-Glaze shampoo 250ml ✨(gick tyvärr inte tagga den storleken men passa på å ta den stora på en gång för ni kommer nog älska denna lika mycket som jag🤪) Säger bara wow wow wow!!! Jag Absolu älskar detta shampoo🙌😉!! Jag har naturligt lockigt hår och färg/slingbehandlat, mitt hår är normalt väldigt torrt och är otroligt kräsen och har svårt att hitta produkter som passar mitt hår så varje gång jag provar något nytt är det en roulette om de funkar eller ej. Mitt hår med nya produkter är fint första dagen och kan kännas så bra men dagen efter är håret som en enda stor tova, vilket gör att jag vågar knappt prova andra produkter längre än de jag vet funkar på mig för det känns som man kastar pengarna i sjön. Men dehär shampoot wooow!!! Jag tvättar mitt hår en till två gånger i veckan och har en rutin på två shampooneringar följt av inpackning varannan tvätt eller beroende på hur håret känns sen balsam. När håret är lätt handdukstorkat kör jag med curling creme, leave in balsam och ren argan olja och kramar upp lockarna sen låter jag håret självtorka sen är de ready to go!! Bara av att använda shampoot som normalt brukar få håret att kännas lite uttorkande gjorde detta tvärt om, håret känns så mjukt och vårdande samt doften som luktar helt fantastiskt. När det sen är dags för balsam och borsta igenom med en wet borste så är det ingen kamp längre och känns inte alls lika slitsamt vilket känns så bra!! Både hår och hårbotten känns friskt och lockarna ser så friska glansiga återfuktade och fulla med näring att man blir bara glad att se sig i spegeln och är helt otroligt va komplimanger jag fått för mitt hår på sista tiden, brukar få det normalt med men nu är det verkligen galet 🤗🙌❤️! Detta kommer definitivt bli min nya serie och ska köpa balsamet och oljan med för blir så nyfiken att prova hela serien😍🙌 Rekommenderar den STARKT!! 10/10🌟❤️!!
Gloss Absolu Bain Hydra-Glaze Shampoo 500 ml
Gloss Absolu Bain Hydra-Glaze Shampoo 500 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!