/ Det här är inte första gången jag använder Genesis Serum
Malaze
Beauty Pro
22/10/25-19:19
Det här är inte första gången jag använder Genesis Serum Anti-Chute Fortifiant från Kérastase. Jag ville inte vänta med att använda den i flera veckor och skrev sedan en recension eftersom det blir min tredje flaska. 🤩 Jag har testat många produkter mot håravfall tidigare, men den här är en av de få som faktiskt ger märkbara resultat.💝 Serumet är enkelt att använda med pipetten som gör det lätt att applicera direkt i hårbotten. Konsistensen är lätt och kladdar inte, och doften är mild och fräsch.💖 Det känns behagligt när man masserar in det, och det ger ingen fet känsla efteråt. 🤎 Redan efter ett par veckor märkte jag mindre håravfall och en starkare känsla i håret. Nu när jag använt det under längre tid ser jag också att håret känns fylligare och friskare. 🤩😀Det här är verkligen en produkt som ger effekt över tid, särskilt om man är konsekvent. 🤩🌺💖 Eftersom jag använt serumet tidigare visste jag vad jag kunde förvänta mig – och det levererade igen. Det är inte det billigaste alternativet, men med tanke på resultaten tycker jag det är värt investeringen. Rekommenderas varmt om du kämpar med håravfall. 💗👍
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
KÉRASTASE
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!