/ Tack KICKS för att jag fick möjligheten att hitta ännu en
Nikki
Beauty Pro
04/10/25-17:45
Tack KICKS för att jag fick möjligheten att hitta ännu en favorit från Paula's Choice! Pro-Collagen Peptide Firming Eye Serum 🩷 Detta är ett parfymfritt ögonserum med en lätt gelformula som ska passa både alla hudtyper och känsliga ögon. Produkten fokuserar på svullnad, kråksparkar och slappa ögonlock. Då jag ännu inte har några ålderstecken i ögonområdet har jag valt att använda det varje morgon under en tid (inklusive förkylning), istället för morgon och kväll, för att känna och se effekten på svullna ögon. Och effekt upplever jag för puffigheten minskar och mina eye patches har legat kvar i sin burk! 😃 Den kylande metallapplikatorn är väldigt sval och skön att applicera med och serumet går snabbt in i huden. Det känns väldigt utjämnande och funkar som en fin bas under concealern så extra primerfunktion får man på köpet. Hade redan själv köpt en liten Pro-Collagen Peptide Plumping Moisturizer så passade på att använda den samtidigt så nu vill jag självklart testa även Pro Collagen Peptide Gloss Balm från samma serie. 🥰 Rekommenderar jag Pro-Collagen Peptide Firming Eye Serum? Svar: JA! 💖
Pro-Collagen Peptide Firming Eye Serum 15 ml
Paula's Choice
Pro-Collagen Peptide Firming Eye Serum 15 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!