/ Recension BeautyAct Hydra Silk Foundation Jag har fått äran
Kristina
Beauty Pro
14/09/26-08:50
Recension BeautyAct Hydra Silk Foundation Jag har fått äran att få testa BeautyAct Hydra Silk Foundation. Jag är som alltid tacksam att få ha tagit del av det. Tack snälla Kicks! 💗 💗 Användning Då jag har BeautyAct som en av mina favoriter blev jag jätteglad att jag skulle få testa Foundation som jag varit nyfiken på. Jag har använt mig av denna foundation vid olika tillfällen. Träning, kalas, dag och kväll. Undertill har jag som alltid använt mig av min hudvårdsrutin. Både med och utan primer. Mycket fukt ger alltid en bra bas. 😊 Vid användning har jag använt mig av både sponge, borste samt fingrarna för att se vilket som funkar bäst. Sättet som funkade bäst för mig är med en sponge. Jag har färgen 10N. 💗 Beskrivning av produkten (Kicks.se). Återfuktande foundation med byggbar lätt till medium täckning och en mjukt glowy finish. Innehåller fuktboostande glycerin. Passar alla hudtyper. Vegansk, dermatologiskt testad och parfymfri. Byggbar täckning med soft glow. 💗 Min hud Jag har en ganska normal hy med fina linjer och inga större problemområden. 💗 Första intrycket En ganska rinnig foundation. Lägger sig silkeslent och jämnt på min hud. Känns återfuktande. Ger en fin lyster. Ser naturlig ut med lite glow som ser jättefint ut. Blir inte alls kakig och väldigt lagom täckande. Den täcker utan att kännas tung på något sätt och känns mer som en hudkräm som lägger sig fint. Färgen är perfekt för min hudton (10N). 💗 Funkade den? Absolut. Den täckte de röda prickar och några småfinnar jag har i mitt ansikte, med ett lager. En till två pump behövs till hela ansiktet (ett lager) vilket känns rimligt. Funkade utmärkt både med och utan primer. 💗 Förpackningen En enkel tubförpackning med en pump. Den känns dock ganska liten och kanske inte kommer vara lika länge som andra foundations jag använder. 💗 Hur känns den på? Enkel att använda. Den ger ett riktigt fint naturligt glow och absolut inget oljigt intryck. Funkade jättebra med min sminkrutin. 💗 Min slutsats + Naturligt Glow + Återfuktande + Lättanvänd + Pumpflaska + Lagom täckande + Priset 💗 Den får 5/5 💫 Är det en keeper? JA – Absolut, denna kommer jag fortsätta med. Perfekt förpackning att ha med sig vid tex. resor då den inte väger så mycket. Kommer jag att köpa den igen? Det kommer jag absolut att göra 😍. Ännu en vinnare 🫣🥰
Hydra Silk Foundation 00N
Beautyact
Hydra Silk Foundation 00N
Fortsätt utforska gemenskapen!