/ 🌾Jag har fĂ„tt Ă€ran att testa Elisabeth Ardens Hyaluronic
Tatjana
Beauty Pro
11/02/26-15:26(redigerad den 11/02/26-15:27)
🌾Jag har fĂ„tt Ă€ran att testa Elisabeth Ardens Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream 50 ml. Under 2 veckors tid och detta Ă€r vad jag och sambon kom fram till Jag har torr, glĂ„mig och matt trött hud. Sambon har torr hud, glĂ„mig hud med tendens till akne. °Jag hade inte sĂ„ stora förvĂ€ntningar utav denna krĂ€m, dock vĂ€ldigt uppspelt utav vad den hade att erbjuda! °Jag finner denna riktigt Ă„terfuktande för bĂ„das hud! Jag kan verkligen se och kĂ€nna skillnad °Jag har lĂ€nge letat efter nĂ„gon krĂ€m som hĂ„ller det som beskrivs att det ska göra och efter nĂ„gra veckors anvĂ€ndning kan jag intyga att jag har hittat min nya favorit som jag inte kommer kunna vara utan och hoppas kunna inspirera nĂ„gon annan att vĂ„ga testa denna krĂ€m. °Förpackningen ser glamorös ut tycker jag och det gör att produkten kĂ€nns mer lockande. Den har en pump funktion som ger en perfekt mĂ€ngd varje gĂ„ng och det gör att man inte ''slösar'' mer Ă€n vad man behöver. °KrĂ€men kĂ€nns vĂ€ldigt lĂ€tt och luftig men Ă€r dryg och rĂ€cker lĂ„ngt ocksĂ„ nog för pumpfunktionen ger en perfekt mĂ€ngd. Tycker den har en svag svag doft utav blommor men doften Ă€r sĂ„ pass svag att den knapp luktar nĂ„got, det Ă€r egentligen bra för dem som har kĂ€nslig hy men jag som inte har sĂ„ kĂ€nslig hy skulle tyckt mer om det var en okej stark uppfriskande doft! °KĂ€nns lugnande pĂ„ huden och kĂ€nns vĂ€ldigt Ă„terfuktande efter applicering. Efter man masserat in produkten i ansiktet sĂ„ tyckte sambon att den kĂ€ndes en liten stund att den satt kvar men kan bero pĂ„ lite andra faktorer, det tyckte dock inte jag. °KrĂ€men absorberas bra och rĂ€tt sĂ„ snabbt vilket Ă€r positivt tycker jag. Huden kĂ€nns vĂ€ldigt Ă„terfuktad och typ mer livlig. Min hud kĂ€ndes innan stram men redan efter nĂ„gra dagars anvĂ€ndning varje kvĂ€ll och morgon sĂ„ Ă€r bĂ„das hud mycket mer Ă„terfuktade och ser/kĂ€nns mer livliga ut. °Min hudbarriĂ€r har rĂ€ddats utav denna krĂ€m. Sambon som har lite kĂ€nsligare hy har ocksĂ„ upplevt positiva saker utav denna men han har fĂ„tt lite smĂ„ prickar pĂ„ kinderna (dock ej sĂ€kert om det beror pĂ„ krĂ€men eller om det Ă€r utav andra orsaker som tex spel hörlurar/stress?) men han Ă€r endĂ„ positiv och vill fortsĂ€tta anvĂ€nda krĂ€men °Min hudbarriĂ€r har blivit rĂ€ddad utav denna och den Ă€r defititivt en favorit och ett framtida mĂ„ste nĂ€r denna tar slut. °Jag Ă€r vĂ€ldigt tacksam att jag fick Ă€ran att testa denna för jag skulle nog aldrig sjĂ€lv tĂ€nkt pĂ„ att ge den ett försök med tanke pĂ„ att jag tycker priset Ă€r högt MEN nu nĂ€r jag sett och kĂ€nnt vad den har att ge sĂ„ tycker jag att den faktiskt Ă€r vĂ€rd sitt pris och denna krĂ€m har blivit ett mĂ„ste som jag inte kommer kunna vara utan.
Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream 50 ml
Elizabeth Arden
Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream 50 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!