đžJag har fĂ„tt Ă€ran att testa Elisabeth Ardens Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream 50 ml.
Under 2 veckors tid och detta Àr vad jag och sambon kom fram till
Jag har torr, glÄmig och matt trött hud.
Sambon har torr hud, glÄmig hud med tendens till akne.
°Jag hade inte sÄ stora förvÀntningar utav denna krÀm, dock vÀldigt uppspelt utav vad den hade att erbjuda!
°Jag finner denna riktigt Äterfuktande för bÄdas hud! Jag kan verkligen se och kÀnna skillnad
°Jag har lÀnge letat efter nÄgon krÀm som hÄller det som beskrivs att det ska göra och efter nÄgra veckors anvÀndning kan jag intyga att jag har hittat min nya favorit som jag inte kommer kunna vara utan och hoppas kunna inspirera nÄgon annan att vÄga testa denna krÀm.
°Förpackningen ser glamorös ut tycker jag och det gör att produkten kÀnns mer lockande. Den har en pump funktion som ger en perfekt mÀngd varje gÄng och det gör att man inte ''slösar'' mer Àn vad man behöver.
°KrÀmen kÀnns vÀldigt lÀtt och luftig men Àr dryg och rÀcker lÄngt ocksÄ nog för pumpfunktionen ger en perfekt mÀngd. Tycker den har en svag svag doft utav blommor men doften Àr sÄ pass svag att den knapp luktar nÄgot, det Àr egentligen bra för dem som har kÀnslig hy men jag som inte har sÄ kÀnslig hy skulle tyckt mer om det var en okej stark uppfriskande doft!
°KÀnns lugnande pÄ huden och kÀnns vÀldigt Äterfuktande efter applicering. Efter man masserat in produkten i ansiktet sÄ tyckte sambon att den kÀndes en liten stund att den satt kvar men kan bero pÄ lite andra faktorer, det tyckte dock inte jag.
°KrÀmen absorberas bra och rÀtt sÄ snabbt vilket Àr positivt tycker jag. Huden kÀnns vÀldigt Äterfuktad och typ mer livlig. Min hud kÀndes innan stram men redan efter nÄgra dagars anvÀndning varje kvÀll och morgon sÄ Àr bÄdas hud mycket mer Äterfuktade och ser/kÀnns mer livliga ut.
°Min hudbarriÀr har rÀddats utav denna krÀm. Sambon som har lite kÀnsligare hy har ocksÄ upplevt positiva saker utav denna men han har fÄtt lite smÄ prickar pÄ kinderna (dock ej sÀkert om det beror pÄ krÀmen eller om det Àr utav andra orsaker som tex spel hörlurar/stress?) men han Àr endÄ positiv och vill fortsÀtta anvÀnda krÀmen
°Min hudbarriÀr har blivit rÀddad utav denna och den Àr defititivt en favorit och ett framtida mÄste nÀr denna tar slut.
°Jag Àr vÀldigt tacksam att jag fick Àran att testa denna för jag skulle nog aldrig sjÀlv tÀnkt pÄ att ge den ett försök med tanke pÄ att jag tycker priset Àr högt MEN nu nÀr jag sett och kÀnnt vad den har att ge sÄ tycker jag att den faktiskt Àr vÀrd sitt pris och denna krÀm har blivit ett mÄste som jag inte kommer kunna vara utan.
Elizabeth Arden
Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream 50 ml