/ Paulas Choice CellularYouth Longevity Serum 💜 "Ett serum
Hogge
Beauty Pro
04/03/26-09:15(redigerad den 04/03/26-13:20)
Paulas Choice CellularYouth Longevity Serum 💜 "Ett serum med bevisad effekt: ‱ JĂ€mnar ut hudtonen ‱ Stramar upp ‱ Lyfter ‱ Ökar lystern ‱ JĂ€mnar ut fina linjer ‱ Reducerar uppkomsten av rynkor ‱ Förfinar hudtexturen ‱ FörbĂ€ttrar elasticiteten ‱ StĂ€rker hudbarriĂ€ren ‱ Återfuktar ‱ Plumpar huden ‱ Stödjer hudens mikrobiom" SĂ„ kul att Cassandra skrev ett inlĂ€gg om Longevity produkter i januari (?) med bla PC och Mantle sĂ„ man fick upp ögonen och sen att Kicks slĂ€ppte det som ett BeautyTest! Tack för förtroendet. HĂ€r Ă€r min recension: đŸ™‹â€â™€ïž Om mig: 31 Ă„r och glowsearcher. Min hud Ă€r torr med början till fina linjer. AnvĂ€nder mycket fukt och fett i min rutin. 👀 Första intryck: Lyxig "space-ig" glasflaska. Formulan Ă€r rosa och ganska rinnig. Jag upplever inte att den har nĂ„gon speciell doft. LĂ€tt att arbeta in. 💩 Hur jag anvĂ€nder produkten: Jag (som de flesta andra beautytesters) har lĂ€st att man ska ta 1 pump, 2 ggr/dag. KĂ€ndes lite snĂ„lt men jag kan hĂ„lla med om att mer Ă€n det blir ganska mycket pga rinnig produkt. Till min törstiga hud har jag Ă€ndĂ„ tagit 2 pump 1-2 ggr/dag efter toner/essence och det har rĂ€ckt till ansikte, hals, dekolletage och nacke. 📈 Resultat över tid: Efter ca 6 veckor har jag œ flaskan kvar. Jag upplever att min hud Ă€r Ă„terfuktad och plumpad hela dagen och att sminket blir snyggare. Kanske Ă€r det för att vissa linjer blivit mindre? 👀 👍 Vad jag gillade mest: Att den hĂ„ller vad den lovar Ă€ven nĂ€r den Ă€r testad under den tuffaste Ă„rstiden! 👎 Vad jag gillade minst: Ärlig talat sĂ„ vet jag inte, jag kĂ€nde inget "wow!" nĂ€r jag började anvĂ€nda serumet (anvĂ€nder redan bl.a. peptider, vitamin A + C och försöker jobba agewell) men jag vet heller inte vad jag missar om jag skulle sluta. ⭐ Overall: Jag Ă€r nöjd sĂ„ jag ger serumet 4/5 (för avsaknad av wow-effekten). Kan tĂ€nka mig att köpa det igen och kommer rekommendera det vidare om man har budgeten (870:- för 30ml).
CellularYouth Longevity Serum 30 ml
Paula's Choice
CellularYouth Longevity Serum 30 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!