/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Dlshan
Beauty Star
19/05/26-20:14
Jag har testat Vanilla från Alyssa Ashley och jag blev verkligen positivt överraskad! Doften är varm, söt och mjuk med en tydlig vaniljdoft som känns väldigt mysig och feminin. Jag tycker den passar extra bra under hösten eftersom den har en så varm och omfamnande känsla. 🤍Trots att den är söt känns den ändå fräsch och inte för tung, vilket gör att jag lätt kan använda den till vardags. Jag kommer definitivt fortsätta använda och köpa den igen eftersom den passar perfekt som en daglig parfym för mig. En perfekt doft för dig som älskar rena och mjuka vaniljdofter!
Jag har testat Vanilla från Alyssa Ashley och jag blev
Vanilla EdP 30 ml
Elin
Beauty Star
19/05/26-13:57
Jag har fått äran att testa Cashmeran Vanilla EdP från Alyssa Ashley och blev verkligen positivt överraskad! Doften öppnar fräscht med bergamott och jasmin men övergår snabbt till en varm och mjuk blandning av vanilj, amber och mysk. Jag tycker att parfymen känns både elegant och omfamnande utan att bli för tung. Den söta touchen av salt karamell tillsammans med patchouli ger doften ett djup som sitter kvar länge på huden. Perfekt för dig som gillar varma och sensuella vaniljdofter ✨
Cashmeran Vanilla EdP 30 ml
Louise
Beauty Star
19/05/26-13:36(redigerad den 19/05/26-13:37)
Fick testa denna doft från calvin clein. En söt, somrig, blommig ganska tung doft enligt min näsa. Jag tycker nog den passar bäst kvällstid. Håller länge på mig.
Fick testa denna doft från calvin clein. En söt, somrig,
Diana
Beauty Star
19/05/26-08:25
Jag fick äran att testa Xlash sheet mask som var av den virala typen där man ska ha den på ansiktet i flera timmar. Det står att den ska ge ett glow och strama upp huden så den ser fastare ut. Jag tyckte att masken var lite svår att få på eftersom man fick chansa lite med placeringen för att inte ta sönder masken. Det var svårt att flytta runt masken på ansiktet för den gick sönder när man försökte ta i den och dra. Passformen runt munnen var inte så bra så jag tycker att de borde kanske haft ett lite större hål. På mig hamnade den precis ovanför läppen och jag upplevde att den ville glida ner över läppen. Det var lätt att sova med den och jag märkte redan efter någon timme att den hade börjat förändras. När jag vaknade under natten och den suttit på några timmar så kände jag hur den hade stramats åt och blivit mer genomskinlig. Jag märkte av ett tydligt glow och min hud kändes len och något uppstramad. + Den är roligare än en vanlig sheet mask, jag tycker om idén av att ha den på en längre stund + Den gav ett tydligt glow som varade längre än en vanlig sheet mask - Passformen var inte det bästa - Svårt att justera hur masken sitter utan att den går sönder
Jag fick äran att testa Xlash sheet mask som var av den
Collagen Hydrogel Hyal Mask 1 pcs
Marina
Beauty Pro
19/05/26-06:08(redigerad den 19/05/26-16:56)
Kylie Jenner Cosmetics - Hybrid blush Winter kissed 2.0 Ett stort tack till @KICKS att jag får testa denna härliga och färgglada produkt! Så vad tyckte jag? Resultatet blir silkeslent och jämnt framförallt. Om jag skulle jämföra den med sin föregångare (Pressed Blush Powder) så föredrar jag denna då den inte är lika pudrig och torr. Resultatet blir naturligt och ger en sken av att man varit ute och fått naturligt rosiga kinder.  Jag kommer definitivt använda blushen framöver då jag tycker att den ger ett fint och nästan lite unikt resultat. Tycker att blushen kan variera något i nyansen också. Kanske anpassas den lite efter ens egna PH? Oavsett gillar jag den rosa lite pudriga nyansen. Positivt ➕ naturligt sammetslen finish ➕ jämnt resultat Mindre bra ➖håller inte hela dagen, behöver återapplicera produkten. Skulle jag köpa den? Absolut, ifall jag var i behov av en ny blush och fanns många riktigt fina nyanser. Som nyansen slow jam 😍
Kylie Jenner Cosmetics - Hybrid blush Winter kissed 2.0  Ett
Hybrid Blush Slow Jam
Zahraa
Beauty Pro
18/05/26-21:18
Filorga optim-eyes eye mask✨ Fick testa denna peodukt och tycker den kändes skön och uppfriskande men såg ingen skillnad efter användning, lägger man den i kylen kan man även få en svalkande effekt. Tycker man kan använda denna om man vill göra vardagen extra lyxigt och känna spa känsla hemma men inte om man förväntar sig att det ska bli skillnad efter användning. Skulle köpa den igen om jag en dag vill ha det mysigt hemma och använda en eye mask då den till skillnad från andra eye masks sitter bra på huden och glider inte runt💕
Filorga optim-eyes eye mask✨ Fick testa denna peodukt och
Simone
Beauty Pro
18/05/26-19:46
Jag fick äran att prova the 6 peptider skin boost och har använt den ett par veckor nu. Jag skulle vilja säga att den ger det där lilla extra. Huden känns mjuk och återfuktad. Den sjunker in I huden och lägger sig fint under smink och är en sån där produkt som bara gör allt lite bättre. Like a cherry on top 🍒 Det är en produkt som jag skulle kunna köpa igen samt rekomendera. Jag tycker även att den har ett rimligt pris.
Jag fick äran att prova the 6 peptider skin boost och har
The 6 Peptide Skin Boost 150 ml
Tatjana
Beauty Pro
18/05/26-16:05
Kylie Cosmetics - Winter Kissed 2.0 Ett stort TACK och varma kramar till kicks för jag hade den turen att bli utvald som testare! Blir alltid lika glad att jag har fått tur ännu en gång som blev utvald att testa produkter, jag blir geniuint super glad som ett litet barn på jullafton och ringer alltid mina nära/vänner och gör en hel presentation om allt jag fått testa! Jag själv har aldrig köpt kylie Cosmetics tidigare så det blev väldigt kul och intressant😀 Jag fick hem kylies hybrid blush i färgen Winter Kissed 2.0. Förpackningen var i ljus rosa,den var liite mindre än väntat men väldigt fin och clean. Blushen var en välidigt fin ljusrosa påminner om bubbelgum, jag som är lite mörkare i färgen (dels för jag använder mig utav bus) Lånade min väns dotter som har lite annorlundare hudtonen än mig Jag tycker att blushen inte syns såå mycket på mig som jag önskat, men den syns lite mer när jag verkligen bygger på den och typ blandar den med min Milani baked blush Berry amore (tror det var den färgen). På dottern som har lite ljusare hud så syns den helt okej när man byggt upp den. Tycker den ser så söt baby pink och fräsch ut med en silkeslen finish, det tyckte hon med. Dock tycker jag att den absolut ser väldigt typ naturlig ut? Och tyckte vi alla att den var fin på oss båda två. Jag tyckte finishen va fin, naturligt och känns väldigt lätt/naturlig. Jag är lite mer intresserad utav dessa andra kylies hybrid blushes i andra färger och skulle vara kanske mer nyfiken på hur de andra färgerna skulle passa på mig och har nu ett extra öga på Kylies smink. Positivt Ser/känns naturligt ut. Har en silkeslen finish. Mindre bra Är liite för dyr då den färgen jag testa inte syntes på mig så mycket. Jag rekomenderar absolut att ge ett försök och tror inte att man blir besviken! Men att se till att försöka få rätt färg som går ihop med sin egna hudton/smink.
Kylie Cosmetics - Winter Kissed 2.0  Ett stort TACK och
Hybrid Blush Slow Jam