/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Seda
Beauty Pro
25/03/26-17:22
Jag har torr hud och testade Sensai Dual Essence. Den gör verkligen huden mjuk och len direkt, och jag upplever att den ger bra med fukt och fint glow. Den sjunker in snabbt trots att den känns lite oljig först, vilket jag gillar. Funkar bra både morgon och kväll. Enda minuset är priset, men annars känns den väldigt lyxig.
Jag har torr hud och testade Sensai Dual Essence. Den gör
Emilia
Beauty Star
25/03/26-16:59
Jag har fått äran att testa Nioxins System 4 Trial Kit, som innehåller schampo, balsam och även ett hair treatment! Meningenm med detta kit är att undvika tunt hår och få tjockare och friskare hår! Första anblicken är väldigt positiv, det luktar fräscht och är lätt att använda! Håret blir inte fett av någon av produkterna! Jag vill säga att jag redan kan se viss förbättring i mitt hår så jag är väldigt taggad på att fortsätta använda den här hårserien och få se starkare resultat längre fram. Jag rekommenderar produkterna för dig som har tunt hår och söker efter produkter som motverkar håravfall.
System 4 Shampoo 300 ml
Frida
Beauty Pro
25/03/26-07:44
Jag har fått äran att testa 38⁰C Volume & Lenght och kan nu säga vad jag tycker om den. 👀Mina fransar och vad jag söker i en mascara👀 Mina fransar är i medellånga men har ganska många fransar i antal så har helt okej volym. När jag köper mascara så letar jag främst efter intensiv volym, och därav gillar jag fluffiga borstar, men problemet jag märkt är att det ofta klumpar sig. 🩶Vad den lovar🩶 Den lovar dramatisk längd och volym. Den ska även vara enkel att tvätta bort. 🌸Applikator och resultat🌸 Borsten är väldigt liten, något jag är ovan men som jag faktiskt gillade. Den separerar fransarna otroligt fint och klumpar sig inte alls. Fransarna fick ett väldigt naturligt resultat, iaf om man jämför med vad jag är van. Den ger dock ingen intensiv volym eller längd, även om man märker skillnad. Den smulade sig inte heller under dagen som vissa mascaror gör. Jag tycker i regel att mascara är otroligt jobbigt att få bort, blir alltid rester kvar och lyckas alltid få smulor i ögonen😅 Denna mascara är den absolut enklaste att tvätta bort, som jag varit med om. Det försvann direkt utan att man behövde anstränga sig, använde vanligt micellärvatten. 🤩Summering🤩 Tycker det är en väldigt bra vardags-mascara då den inte är särskilt intensiv men fortfarande ger ett fint och naturligt resultat. Den separerar fransarna bra, smular inte under dagen och är JÄTTEenkel att tvätta bort. Som vardags-mascara får den lätt en 5/5 för mig, vill jag göra en lite mer festlig look så hade jag valt en annan mascara. Verkligen en prisvärd mascara!!! Resultatet ser ni på bilden!!
Jag har fått äran att testa 38⁰C Volume & Lenght och kan
38⁰C Volume & Lenght Black
Rawan
Beauty Pro
24/03/26-20:26(redigerad den 24/03/26-20:30)
Fick chansen att testa denna härliga parfymen😩✋🏻 asså det går inte att beskriva doften, den är en feminin blommig och söt doft. Jag kan känna doften av sötman och vaniljen, vilket jag ÄLSKAR!🥹 den påminner mig så mycket om en annan doft, alltså jag är bekant med doften men kan inte bestämma vilke så jag får återkomma😂 mitt första intryck var att man luktar "ren" alltså den ger en clean-girl vibe. Den håller rätt så länge. Jag sprejade den på handleden vid 14 typ och nu så är klockan 21 och jag kan känna doften fortfarande, dock så är den ganska svag doft efter ca fem timmar. Prismässigt så är den prisvärd, varken lyxig och dyr men inte särskilt billig heller. Det finns både dyrare och billigare parfymer. Det som jag tyckte mindre om är flaskan, för detta pris (ca 1100 för 50ml) så förväntade jag mig en mer elegant flaska för min smak så tycker jag att flaskan ser lite barnslig och tacky ut. Trots detta så skulle jag återköpa parfymen och jag skulle ge den 5/5 stjärnor ✨, för att jag är ute efter doften inte flaskan men det skulle ha varit bättre ifall flaskan var mer minimalistisk☺️
Fick chansen att testa denna härliga parfymen😩✋🏻 asså det
Just Moi EdP 50 ml
Esther
Beauty Star
24/03/26-18:21
Jag har fått testa på Superfruit Star Lightweight Hair Styling Oil. Mitt hår är väldigt torrt och frissigt. Jag upplevde inte att jag märkte någon skillnad när jag hade den i fuktigt hår innan styling. Men däremot tycker jag den är trevlig att ha som avslutande olja för att få lite glans på håret. Men hade inte köpt den igen.
Superfruit Star Lightweight Hair Styling Oil 50 ml
Mathilda
Beauty Star
24/03/26-15:18
NYHETEN Viva La Juicy Noir Fragrance Mist, juicy couture💞 Jag blev utvald som testperson för denna goding som är en nyhet. Och jag blev positivt överraskad, det är en mist med en OTROLIG doft som är inspirerad av bästsäljaren Viva La Juicy. Doften blir behaglig och är perfekt för dig som vill ha något lättare än en parfym men ändå komma åt en otrolig doft. Jag rekommenderar alla denna otroliga mist, särskilt till er som älskar bästsäljaren!!!!😍✨🌸
Klicka på ett alternativ för att rösta
Är ni sugna på att prova denna härliga nyhet?
9Bidrag
JA<33
NEJ:(
Viva La Juicy Noir Fragrance Mist 253 ml
Leia Nordlund
Beauty Star
23/03/26-16:02
Bra produkter! Schampot och balsamet har en mild, fräsch och lite mintig doft. Schampot rengör ordentligt utan att torka ut håret och balsamet är mjukt och lätt att jobba in. Det tynger inte ner håret vilket är bra när man vill behålla volym. Scalp & Hair Treatment var bra och efter några användningar märks en liten skillnad. Däremot blev jag röd i hårbotten och där skummet kom men det står på förpackningen att det kan förekomma men annars tycker jag att det är ett bra kitt som faktiskt fungerar😊
Bra produkter! Schampot och balsamet har en mild, fräsch och
System 4 Trial Kit System 4 Loyalty Kit
ewahudterapeut
Beauty Star
22/03/26-09:18
Har fått möjlighet att testa Nioxin Anti Hair Loss Serum och använt det tidigare, så jag vet att det verkligen fungerar. Tänkte dela min ärliga upplevelse. Jag märkte ganska snabbt att min hårbotten blev mycket mindre irriterad – mindre klåda och känns lugnare överlag. Det var faktiskt det första positiva jag la märke till. Efter några veckor tycker jag också att håret känns starkare, och jag börjar se små tecken på ny tillväxt. För mig har det gett synbart resultat. Även min frisör märker stor skillnad. Gått från tunt hår till normaltjockt hår. Plus: Lugnar hårbotten, känns fräscht och lätt i håret, börjar se ny hårväxt. Minus: Tar tid – inget quick fix, kräver att man är konsekvent.
Har fått möjlighet att testa Nioxin Anti Hair Loss Serum och