/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
jonna
Beauty Star
20/07/26-21:40
Fick prova tre solskyddsprodukter från matas. En till ansiktet i spf 50, ett stick i spf 50 och en solkräm till huden spf 30. Den till ansiktet och sticket var jättebra och har använt de på min semester. Däremot fick jag en allergisk reaktion av den till kroppen, vilket var trist.
Sun Face cream SPF 50 Fragrance Free 50 ml
Melina
Beauty Pro
16/07/26-12:39(redigerad den 16/07/26-12:40)
Tack KICKS ännu en gång för att jag fått chansen att testa en produkt och denna gång blev det Ole Henriksen Pout Preserve Peptide - Lip Treatment - Pride Rainbow Holographic Glimmer 💄🌈 Jag gillar själva produkten , den ger en fin glans och ger ett mjukt och återfuktande resultat men den är lite för glittrig för min smak så det förstör lite tyvärr. Men annars är den kanon! Rekommenderar denna till dig som gillar när det glittrar 🤩 Denna får ändå 3,5 av mig en 4 om den inte varit så glittrig!
Tack KICKS ännu en gång för att jag fått chansen att testa
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Orange, pink, green, purple
Linda
Beauty Star
14/07/26-09:49
Har fått testa dessa solkrämer från matas STRIBER , har varit mycket bra. Sjunker in bra i huden, kladdar inte och är doftfria. Bra med fukt och huden känns inte lika stram.
Har fått testa dessa solkrämer från matas STRIBER , har
Sun Lotion SPF 30 Fragrance Free 200 ml
Esther
Beauty Star
13/07/26-17:05
Jag har fått testa Nilens Jord Hydra Shield SPF50 i Natural Tint. Älskar verkligen den här! Den är perfekt de dagar när jag vill hoppa över smink men ändå jämna ut hudtonen och få ett fräscht, naturligt glow. Formulan är tunn och lätt, smälter fint in i huden och är superenkel att applicera. Den enda nackdelen för mig är att färgen är något mörk. Jag använder i princip alltid den ljusaste färgen i foundation, så jag tror att den här nyansen kanske passar ”majoriteten” annars. 😅 så kommer tyvärr inte köpa om, men om den kommer i en ljusare färg så kommer jag absolut köpa
Hydra Shield SPF50 Invisible Protect 50 ml
Mimmi
Beauty Pro
12/07/26-08:34
BeautyAct Prime, Set & Refresh Spray! Mitt första intryck av produkten var att det var en liten behändig fin flaska med 50 ml innehåll. Enkel men ändå tilltalande design! Konsistensen var behaglig och doftade lite mint, som försvann när produkten hade torkat. Spray funktionen och hur produkten fördelade sig över ansiktet kändes bra och funktionellt. Produkten har flera olika användningsområden, både som primer, setting spray och uppfriskande spray under dagen! Det jag upplevde och trivdes mest med var att använda den som primer och tyckte då att jag fick ett lagom glow! Priset på produkten känns helt okej! Jag gillar små flaskor och tycker att de räcker väldigt länge och är så behändigt att ha i väskan om man skulle vilja fräscha upp makeupen under dagen! Produkten får 4/5 stjärnor av mig! Tack snälla Kicks för att jag fick möjligheten att testa denna fina produkt!
BeautyAct  Prime, Set & Refresh Spray!  Mitt första
Prime, Set & Refresh Spray 50 ml
Amanda
Beauty Star
11/07/26-21:19
Jag har fått äran att testa följande produkter från Matas Striber: -Sun Face cream SPF 50 -Sun Lotion SPF 30 -Sun stick SPF 50 Samtliga märkta med Fragrance Free. Jag har testat dessa en längre tid för att kunna ge en rättvis bedömning och jag har konstaterat följande: ❤️Dem är skonsamma och allergivänliga ❤️Dem ger ett lagom glow vid lagom mängd men råkar man applicera för mycket så blir det lätt som en ”hinna” med kräm ❤️Supersmidiga förpackningar, främst sun stick och face cream ❤️Sun lotion och face cream innehåller hyaluronsyra och vitamin E vilket är ett plus enligt mig att få med det i sin SPF Sammanfattningsvis så ger jag 4 av 5 i betyg, det enda som drar ner lite är punkt 2, att det kan bli en hinna om man råkar ta lite för mycket annars bara plus och kommer köpa om när dem tar slut! 👍
Jag har fått äran att testa följande produkter från Matas
Marion
Beauty Pro
10/07/26-13:19
Jag har fått testa Ole Henriksen lip treatment i färgen Chiller Lime Coconut genom KICKS beauty tester. Jag har aldrig tidigare testat dessa lip treatment från Ole Henriksen och hade därmed noll förväntningar. Doften är ljuvlig! Doftar exakt som Hawaiian tropics gamla after sun i burk med kokos och melondoft (dessvärre utgått). Utan att ha läst på något om produkten innan var första reaktionen "oj den känns kall på läpparna" vilket jag ju sen såg på namnet var meningen. Jag upplever dock inte att den kylande effekten ger något plump som andra produkter med liknande effekt kan göra. Produkten är dryg, känns mjuk och återfuktande och håller hyfsat bra trots mat och dryckintag. Jag fick dock lära mig den hårda vägen att INTE använda den i direkt sol. Jag var dum och testade produkten första gången när det var som varmast ute och fick såna fula blåsor på min stackars läpp (vilket är anledningen till att min recension dröjt så länge, jag har testat produkten i drygt en månad nu). En jättehärlig läpprodukt men jag måste säga att jag föredrar originalformulan som jag valde att köpa efter jag testat denna för kunna testa produkten utan den kylande effekten. Effekten på denna får läpparna att kännas en aning bortdomnade. 4 av 5 i betyg
Jag har fått testa Ole Henriksen lip treatment i färgen
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Orange, pink, green, purple
Linn
Beauty Pro
07/07/26-17:00
Denna produkt överraskade på sätt jag inte trodde!! Började med att använda den som ett vanligt settingspray, då tyckte ja de finns trevligare settingsprayer. Men testade använda den som en primer ett tag innan jag började med sminket och oj oj😍 Sminket åkte på så fint och höll helt fantastiskt genom svett, festival och under lååång tid!! Sprayen har en toppen mist som sprayar så fint! Lukten är väldig neutral, så doftar inte fantastiskt men är inget som stör. Kommer absolut fortsätta använda som primer samt mellan kräm och puder produkter! Så roligt att hitta en ny favorit 💌🤩
Denna produkt överraskade på sätt jag inte trodde!! Började
Prime, Set & Refresh Spray 50 ml