/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Angelica
Beauty Pro
25/03/25-21:08
Har varit med i testpanel för detta balsam. Jag har nu använt balsamet i ca 6 gånger och detta är verkligen fantastiskt .Jag har tidigare använt andra kvalitetsmärken, men inget har funkat så bra på mitt hår som detta. Jag har tunnt, torrt hår som lätt slits och går av. Kvaliteten på mitt hår har förbättrats avsevärt sedan jag började använda det. Det är väldigt drygt, man behöver bara en liten mängd så det räcker länge. Älskar doften, tycker den känns otroligt lyxig. Men är man känslig mot dofter är nog inte detta produkten för dig.
Har varit med i testpanel för detta balsam. Jag har nu
Ultimate Reset Conditioner 250 ml
Cecilia Therése
Beauty Star
25/03/25-18:14
Jag fick äran att testa Shu condition! Det var ett verkligt toppenbalsam! Innehåller risestrakt, håret blir underbart mjukt och glansfullt, Balsamet är vårdande, återfuktande. Mitt torra färgade hår och kluvna toppar ser friskt ut med lyser och topparna ser inte lika kluns ut. Har använt balsamet 3 gånger på en vecka, men tänker att en gång i veckan kan räcka fortsättningsvis som en återfuktande kur.
ashita supreme intense revitalization conditioner 250 ml
Mara
Beauty Pro
25/03/25-17:42
Dolce & Gabbana Everkiss Liquid Lip No Transfer Soft Matte Lipstick 405 Devotion" . Fick äran att testa den här fina produkt. Alså omg vilken färg bomb. Verkligen sitter hela dagen . Färg pigmenten är helt galet . Absolut den finaste röda färgen .
Linn
Beauty Pro
25/03/25-16:05
För alla som älskar att experimentera med sitt hår men märker att blekning och färgning tar ut sin rätt, Shu Uemura Ultimate Reset Mask är den ultimata räddningen! ✨ Denna lyxiga hårinpackning är berikad med japanskt risextrakt, känt för sina skyddande egenskaper, och reparerar håret på djupet från rot till topp. Den har en mild och fräsch doft med inslag av vita blommor och en lätt träig underton, vilket ger en känsla av spa och exklusiv hårvård 🤍 Perfekt för extremt skadat hår som behöver en riktig boost! Efter bara några användningar känns håret mjukare, starkare och mycket mer lätthanterligt. 💖 Den motverkar håravbrott och ger en fantastisk glans, som om håret fått nytt liv! Dessutom är den lätt att använda: applicera i nytvättat, handdukstorkat hår, låt verka i 5–10 minuter och skölj ur. Håret blir silkeslent, smidigt och lätt att reda ut utan att tyngas ner 🌸 Ett måste för alla som vill ge sitt skadade hår lite extra kärlek och få det att kännas som nyklippt efter varje användning! ✨💆‍♀️
För alla som älskar att experimentera med sitt hår men
Ultimate Reset Mask 200 ml
Ninna
Beauty Star
25/03/25-14:32
Hej alla! Jag har fått äran att testa Max factor ”Miracle Pure 2in1 Skin Reset Serum Foundation”. Jag har använt denna i ungefär en veckas tid och kan säga att jag verkligen gillar den! Min hud är väldigt torr och jag upplever att denna foundation återfuktar huden samtidigt som den ger en bra täckning. Får ett väldigt fint glow av den🌟 Produkten känns även dryg, så tror den kommer räcka länge. Rekommenderar absolut🥰
Miracle Pure Serum Foundation 3 Light
Beauty Tester
Micaela
Beauty Pro
25/03/25-09:28
Jag har fått äran att testa Shu Uemera Ultimate Reset Conditioner 250 ml. Jag tycker produkten känns trevlig och lättarbetad när man applicerar den i håret. Ett minus för mig är den starka doften vid applicering, den avtar dock lite efter ursköljning och torkning av håret och då doftar den trevligt. Efter torkning upplever jag att håret känns lätt, ger en fin glans och bra finish i håret. Upplever även att den passar väldigt fint i mitt hår, ganska typiskt skandinaviskt platt men som är färgat. Skulle absolut kunna köpa produkten igen när den är slut!
Jag har fått äran att testa Shu Uemera Ultimate Reset
Ultimate Reset Conditioner 250 ml
Beauty Tester
Samira
Beauty Pro
25/03/25-02:05
Denna gång fick jag testa hårolja från Matrix. Jag har faktiskt testat den som en hårolja mask, masserade in produkten i hårbotten och på längderna i 2-3 h precis innan dusch. Oljan doftar lite söt, är väldigt mark och har en väldigt behaglig doft. Resultatet blir väldigt fint, det tillför glans, mjukar upp håret och återfuktar slitet och torrt hår. Jag rekommenderar denna olja till alla som saknar det lilla extra för håret. Man kan även ha denna som en avslutande produkt i håret efter styling. Då får man ytterligare glans och fukt till håret. Är det någon annan här inne som har testat denna, vad tycker ni? 😍
Denna gång fick jag testa hårolja från Matrix. Jag har
Beauty Tester
Anna
Beauty Pro
23/03/25-22:17(redigerad den 24/03/25-03:05)
Den här parfymen är väldigt söt i sin doft, mycket sötare än vad jag förväntade mig efter att ha läst om den och vad jag hoppades på att den skulle vara. Först när jag sprayade med den så känns inte det söta lika mycket utan doften är mer fräsch men snabbt går doften helt över till en söt doft. Några som recenserar samma parfym har skrivit att den doftar ros vilket jag absolut inte tycker och jag tycker om doften av ros och har en parfym med mycket rosdoft hemma. För mig doftar den sött, fruktigt och exotiskt. Jag har använt den mycket under några veckor för att verkligen testa den ordentligt och det roliga är att jag vant mig vid den och efter några veckor gillar den mer nu än jag gjorde i början! Jag kommer att fortsätta använda den ibland även om den inte är lik en parfym jag skulle välja att köpa. Vet att många gillar liknande dofter och att den säkert passar endel bättre än mig. Designen är gammeldags och romantisk, parfymen ser tjusig ut🌸 Jag ger den 3/5 i betyg. Tack Kicks för att jag fick vara med och testa🩷
Den här parfymen är väldigt söt i sin doft, mycket sötare än
New York EdP 50 ml