Gisou är ett av mina favoritmärken så jag blev verkligen glad över möjligheten att få testa Honey Infused Hair Oil, tack KICKS! 🍯✨
Jag var superexalterad över att få testa just denna produkt eftersom jag tidigare har provat deras hårmask som jag tyckte väldigt mycket om. Därför hade jag faktiskt ganska höga förväntningar på håroljan också!
Nu efter några användningar kan jag säga att jag redan märker skillnad. Mitt hår får en fin glans, känns lättare att reda ut och jag upplever även mindre frissighet. Det jag gillar lite extra är att glansen håller i sig länge. Jag tycker framför allt att man ser resultatet efter styling, då håret får den där fina glansiga finishen.
Min mamma fick också testa oljan och hon gillade den direkt! Hennes hår blev verkligen så glansigt, vilket var kul att se. 💛
Jag har medeltjockt hår och för mig räcker det med ungefär två pumpar. Tar jag mer känns det lätt som att det blir lite för mycket, så jag skulle rekommendera att börja med en mindre mängd och sedan anpassa efter sitt eget hår.
Jag gillar dessutom förpackningen jättemycket! Den känns elegant och lyxig, pipetten gör det enkelt att få ut en lagom mängd produkt och eftersom flaskan är genomskinlig ser man tydligt hur mycket som finns kvar. Små detaljer som jag verkligen uppskattar!
Om du är ute efter en ny hårolja eller har varit nyfiken på att testa Gisou, skulle jag absolut rekommendera att ge denna en chans. Den ligger i en lite högre prisklass, men med tanke på resultatet och hur mycket jag gillar den tycker jag ändå att den är värd det. ✨🍯