/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Inlägget är fäst
KICKS
Official
20/05/24-08:53
OBS! Här postar bara utvalda Beauty Testers, medlemmar som fått hemskickat en gratis produkt för att testa och recensera. 📦💄 Vill du bli en Beauty Tester? Se vilka produkter som finns tillgängliga för testning och ansök här: https://community.kicks.se/app/613/channel/beta-t-r-v2-2314
Ali
Beauty Star
21/07/24-18:50
Jag har under dom senaste veckorna testat Paco Rabannes senaste flanker i Invictus serien; Invictus Parfum. Det jag gillar med serien är idén med pokaler som parfymflaskor vilket både är snyggt och unikt vilket gör att parfymen sticker ut i ens parfymkollektion. När det kommer till själva doften så luktar precis som man förväntar sig att en Invictus parfym ska lukta; rent och fräscht vilket gör att parfymen passar perfekt under sommaren men även som en parfym som man använder i vardagen (jobbet/skolan/gymmet). Gillar man parfymer som håller länge så finns risken att man blir besviken då the longevity på denna inte är så stark men vi alla är olika och man får helt enkelt prova sig fram, vad som funkar för någon kanske inte funkar för någon annan. 😌 Anser jag det är värt att köpa parfymen? Absolut! Det är en parfym som gör jobbet men har man redan parfymer från serien (vilket yours truly har) så kan den känns en aning överflödig då jag upplever att alla Invictus doftar väldigt lika. 😅
Jag har under dom senaste veckorna testat Paco Rabannes
Nova
Beauty Star
12/07/24-18:37
Hej! Kan varmt rekommendera Kicks egna bronzer från Beauty Act! Jag har färgen StayCation som lägger sig jämt och går att bygga upp beroende på vad man känner för.🙌🏼🌸
Hej! Kan varmt rekommendera Kicks egna bronzer från Beauty
Beauty Tester
Veronica
Beauty Star
10/07/24-18:14
Jag har de sista fem veckorna testat ögonkrämen Rénergie Yeux H.C.F Triple serum från Lancôme. Ögonkrämen utstrålar lyx med sin fina förpackning. Det är en hel hög smaskiga ingredienser i krämen såsom hyaluronsyra, C-vitamin, Niacinamid och Vitamin F. Men eftersom de inte kan förvaras ihop, så kommer de i tre små separata kapslar i krämen, men ingredienserna smälte fint ihop innan applicering. Jag har en torr hud och har en del fina linjer i ögonområdet. Jag är också ganska känslig och reagerar ofta på produkter. Jag märker efter en tids användning att jag inte är lika torr under ögonen längre, det både syns och känns att jag är mer återfuktad. De fina linjerna är heller inte lika påtagliga och det märks speciellt när jag lägger concealer, då den lägger sig mycket finare nu. Ögonkrämen påstås kunna minska påsarna under ögonen men av det kan jag inte se något, de är precis likadana som innan. Jag upplever krämen som mild då jag trots min känslighet inte fått den minsta rekation av produkten. Det är en bra ögonkräm som verkligen levererar men jag tycker nog ändå inte att den är värd sitt höga pris, då det finns många andra krämer som också är effektiva men till ett bättre pris. Men ibland kan det vara kul att lyxa till vardagen lite 🤩
Jag har de sista fem veckorna testat ögonkrämen Rénergie
Beauty Tester
Pion
Beauty Pro
26/06/24-19:09
Sunny Stories Det är faktiskt första gången jag testar en brun utan sol, så jag var väldigt försiktig i min användning och vet inte riktigt hur andra BUS produkter är. Det jag gillar mest med denna var att färgen verkligen är cool som den hävdar. Inte det minsta orange i tonen. Doften gillade jag dock inte alls. Har förstått att BUS produkter har en viss doft, denna doftade inte illa men det var en stark doft av kanske kokos? (oklart vad det doftade, men något sött). Förpackningen är simpel, texten med instruktionerna var extremt litet och kan tänka mig att det nöts bort med tiden. Just för en BUS nybörjare som jag är så var jag noga med att läsa allt. Moussen är lätt att applicera, det står att man ska använda deras BUS handske för bästa applicering. Jag har ingen sådan så körde med händerna och tvättade dem efter. Jag fick en fin färg som höll i flera dagar och jag upplevde aldrig att det fläckigt under tiden som färgen försvann långsamt. Så - ett bra pris, du får ingen lyxig produkt men en produkt som gör jobbet. Och är du OK med doften eller tom gillar den så kan jag verkligen rekommendera denna. För mig var doften lite väl så jag kommer nog inte handla produkten själv men kommer försöka använda upp denna.
Sunny Stories  Det är faktiskt första gången jag testar en
Beauty Tester
Charlotta
Beauty Pro
24/06/24-08:50
LANCÔME H.C.F. TRIPLE SERUM EYE  Ett underbart ögonserum från Lancome, fullproppat med härliga ingredienser🌟Den innehåller bland annat hyaluronsyra som är återfuktande, C-vitamin som ger lyster och niacinamide som motverkar bland annat pigmentfläckar  och jämnar ut huden.Produkten utlovar återfuktning, minskade fina linjer samt mindre svullnad runt ögonen. Förpackningen är väldigt smidig, den är lätt och pumpen gör det lätt att få ut lagom mängd produkt. Serumet är vitt till färgen  och någonstans mittemellan löst och krämigt i konsistensen. Den smälter in jättefint i huden och känslan på huden är att den blir väldigt väldigt mjuk och återfuktad samt ger ett lätt glow.Jag är 42 år och har fina linjer runt ögon samt att min hud är relativt torr. Den här produkten ska alltså passa mig alldeles perfekt🌟.Jag fick äran att få bli beautytester för detta serum via Kicks och har nu testat produkten i några veckor. Min upplevelse är att det är en produkt som är känns väldigt bra runt ögonen, den doftar milt, men gott, fräscht.Jag har känslig hy, men ingen rektion efter användning. Den smälter in fint i huden och huden känns återfuktad.Jag kan inte se något resultat på fina linjer eller mörka ringar efter några veckors användning, men jag tycker att en viss lyster i hyn ändå finns. Jag gillar verkligen detta serum och kommer fortsätta använda produkten ✨
Beauty Tester
Sofia
Beauty Pro
23/06/24-09:54
🌟 Jag är verkligen nöjd med hur jämn och naturlig färgen blev efter att ha använt Cocoa Self-Tanning Mousse. 🌴 Produkten har en härlig doft av kokos och vanilj. Även om jag inte är ett fan av kokos, tycker jag att doften är mild och behaglig. 👐 Denna mousse absorberas snabbt och lämnar ingen kladdig känsla, vilket är ett stort plus för mig. 👍 Jag har provat andra brun utan sol-produkter tidigare och var inte nöjd med resultatet, men denna mousse har verkligen imponerat på mig.
🌟 Jag är verkligen nöjd med hur jämn och naturlig färgen
Beauty Tester
Amanda
Beauty Pro
18/06/24-07:45
Fick äran att prova en brun utan sol från Sunny Stories. Har nu testat den vid ett flertal tillfällen i en veckas tid för att kunna ge en så rättvis bedömning som möjlighet i hållbarhet och känsla. Först och främst min prepp och rutin inför brun utan sol: • Peela dagen innan • Återfukta varje dag med parfymfri bodylotion Då kör vi! - Formula och doft: Min första tanke var att moussen kändes så mjuk och lätt att få jämn. Den luktar lätt av kokos vilket är att föredra framför den klassiska brun utan sol doften. Tycker ändå att man kan ana att den finns där efter att produkten varit på ett tag, men den är absolut inte lika stark som efter andra brun utan sol produkter. 4/5 ☀️ Färg och hållbarhet: Jag brukar vilja bygga upp en bränna gradvis så gillar att den inte blir allt för brun direkt, men ändå tillräcklig brun för att man ska se effekt. Efter två omgångar nådde jag den brunhet jag strävade efter och det är ju såklart indivuellt vad man föredrar. Färgen blir inte orange utan väldigt naturlig i resultatet. Tycker även att den håller otroligt bra, den blir inte fläckig och fadear jämnt och fint. En mycket bra bus! 5/5 ☀️ Sammanfattning: Överlag tycker jag att den är prisvärd - en bra bus för pengarna helt enkelt. Den känns härlig, är lätt att arbeta med och levererar ett fint resultat som håller i flera dagar. Skulle absolut köpa igen och är även intresserad av att spana in fler produkter från märket.
Fick äran att prova en brun utan sol från Sunny Stories. Har