/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Karin
Beauty Star
09/06/26-18:13
Fick testa Matas Striber Sunspray 30 Fragrance Free, Sun Face Cream 50 Fragrance Free & Sun Stick 50 Fragrance Free. Supernöjd med alla tre. Uppskattar särskilt att de är Doftfria!! Sun Face Cream går lätt in i huden, ingen ”oljig” känsla. Sun Spray lätt att applicera och kladdar inte, går lätt in i huden. Likaså Sunstick har en behaglig formula. Bra storlek på förpackningar, lätt ta med i väskan. Mycket nöjd!
Fick testa Matas Striber Sunspray 30 Fragrance Free, Sun
Sun Spray SPF 30 Fragrance Free 200 ml
Mika
Beauty Star
09/06/26-16:57
Fick testa Ole Henriksen Lip Treatment Pour Preserve i Pink/watermelon. Fin produkt som gör läpparna återfuktande, ger fin färg och en kylande känsla. Blir fint till sommaren tror jag!
Lip Treatment Pout Preserve Orange
Emma
Beauty Star
09/06/26-12:36
Jag har fått äran att testa tre solskyddsprodukter från Matas Striber och är positivt överraskad! ☀️ Sollotion SPF 30: Den går in relativt snabbt utan att kännas alltför kladdig, samtidigt som huden känns återfuktad efter applicering. Jag uppskattar också att den är vattenfast, vilket gör att jag känner mig tryggare när jag är ute länge eller badar. Solskyddet känns pålitligt och jag har inte upplevt att jag bränt mig när jag använt den trots enbart 30 SPF (som jag annars lätt gör). Ett extra plus är att den kommer i en hyffsat stor förpackning och känns prisvärd jämfört med många andra solskydd på marknaden. För mig är det här en solkräm som gör sitt jobb utan krångel. Fluid oil control SPF 30: Den känns lätt på huden, blir inte fet eller kladdig och fungerar perfekt under smink. Jag gillar särskilt att den hjälper till att hålla huden mindre glansig under dagen samtidigt som den ger ett bra solskydd🕶️ (Enda minus är att jag helst föredrar att använda SPF 50 i ansiktet). Sun stick SPF 50: Lätt att ta med överallt och perfekt för att bättra på solskyddet under dagen. Jag använder det främst på näsan och läpparna. Super att ha som en reserv i väskan också på grund av att den är liten och behändig 🤩 Sammanfattningsvis: Prisvärda, parfymfria och pålitliga solskydd som jag gärna köper igen (STORT plus för parfymfritt). Jag rekommenderar det särskilt till er som har känslig hud eller vill ha en enkel och bra solkräm för hela familjen🌞😊!
Sun Lotion SPF 30 Fragrance Free 200 ml
Seda
Beauty Pro
08/06/26-19:01
Jag har använt Slick Stick i några veckor nu och den är riktigt bra för att snabbt få bort flygande hårstrån och babyhår. Den är enkel att applicera, håller håret snyggt på plats utan att kännas för stel och är perfekt att ha i väskan.
Jag har använt Slick Stick i några veckor nu och den är
Virre
Beauty Pro
08/06/26-17:58
Jag har testat 3 olika solskydd ifrån Matas Striber i 11 dagar. Det alla tre har gemensamt är att de är utan parfym, de är svanenmärkta, godkända av Asthma Allergy Nordic, helt veganska och tillverkade i Danmark. Bara positivt med andra ord! Att alla tre dessutom säljs till fördelaktigt pris är såklart ingen nackdel. * Sun Face Fluid med SPF 30 är den produkt jag gillar allra mest utav de tre testade. Den är förpackad i en smidig liten flaska med pumpfunktion som gör det enkelt att dosera ut lagom mängd produkt. Solkrämen är tunnflytande och sjunker snabbt in i ansiktet och lämnar efter sig ett fint glow. Den ger ingen whitecast och den svider heller inte i ögonen. Jag har testat den under 2 olika foundations och en CC-creme och den sitter jättefint under allihop. Det är inget som rullar sig eller blir fult med den under. Jag har torr och känslig hud, men huden har inte reagerat något på den, varken med rodnader eller eksem som den lätt gör. Förutom att jag gillar den, så har den också blivit övriga familjens favorit, då den är så lätt att använda. Brukar vanligtvis alltid använda SPF 50 i ansiktet, men kan trots att den ”bara” har SPF 30 tänka mig att köpa om den, då den är så bra. * Sun Spray med SPF 30 är en väldigt trevlig solkräm. Konsistensen är tunn och sjunker in snabbt och lämnar ingen whitecast på kroppen. Jag som har noll tålamod uppskattar verkligen när produkter sjunker in snabbt, så man kan få på sig kläderna och fortsätta med det man tänkt. Det jag uppskattar mindre med den är flaskan och framförallt dess sprayfunktion. Gillar inte sprayflaskor till solkräm då de är svåra att dosera och få där man vill. Men sprayar därför alltid ut i handen först och sen smörjer in på kroppen för att vara säker på att få solkräm överallt där jag vill ha den. Gillar att den är waterresistant. På grund av sprayfunktionen kan jag inte tänka mig att köpa den igen, även fast innehållet är väldigt bra. Köper hellre något från samma märke fast i tub till kroppen. * Sun Stick med SPF 50 är den produkt jag gillar minst av de tre jag testat. Förpackningen är smidig, då det är lätt att stryka på utvalda delar av kroppen och korken sitter otroligt bra även i väskan pga dess skruvkork. Jag har mest använt den i benan på håret, på öronen och på läpparna, samt lite på handryggarna där jag alltid får soleksem. I benan är den väldigt smidig att använda och där gillar jag den bäst. Den funkar också bra på öronen och handryggarna. På läpparna gillar jag den inte alls, den lämnar en stickig lite obehaglig känsla och det känns bara konstigt. Sticket är ingen produkt jag kommer köpa igen.
Jag har testat 3 olika solskydd ifrån Matas Striber  i 11
Sun Face Fluid SPF 30 Fragrance Free 50 ml
anelim7739
Beauty Star
08/06/26-17:08(redigerad den 08/06/26-17:09)
Perfekt produkten 🩷 Jag testade Ole Henriksen läppbalsam 🍉 Jag har testat den varje dag och jag kan säga att den har blivit en favorit. Den återfuktar läpparna och har en vacker rosa ton, perfekt för sommaren. ☀️ När man applicerar den får man en uppfriskande känsla, vilket jag verkligen gillar. Jag gillade verkligen att den har en underbar doft men den är inte stark, vilket är ett stort plus för de som är känsliga för starka dofter som jag. Den har en konsistens som glider smidigt över läpparna och känns inte klibbig. Jag kände inte att den gjorde mina läppar fylliga, men det spelar ingen roll för mig eftersom jag föredrar att den återfuktar, och det är vad den gör. Det är en bra produkten och blev en ny favorit
Perfekt produkten 🩷 Jag testade Ole Henriksen läppbalsam 🍉
Lip Treatment Pout Preserve Orange
Jenna
Beauty Star
08/06/26-16:00
Jag har fått testa matas stribers produkter. Ansiktskrämen med solskydd 50, har ingen doft, vilket jag med migrän uppskattar. Krämen går snabbt in i huden och blir lite klibbig innan den helt sjunkit in. Efteråt när jag tvättar ansiktet känns huden mjuk och len efteråt. Sun lotion med solskydd 30 för kroppen, är även den doftfri, och går lätt ner i huden. Eftersom den går lätt in i huden, upplevde jag att jag smorde på en aning mer än jag brukar. Stiftet som är vattenfast var även den doftfri och lätt att applicera. Stiftet är smidigt att bearbeta in i huden, och sitter kvar efter både vatten och en dag i solen. Jag är positiv överraskad av alla 3 produkterna, men måste jag välja 1, så blir det ansiktskrämen, just för hur den känns i ansiktet och hur len jag blir efteråt. ☀️
Jag har fått testa matas stribers produkter.  Ansiktskrämen
Sun Face cream SPF 50 Fragrance Free 50 ml
Ugnea
Beauty Star
08/06/26-15:00(redigerad den 08/06/26-15:01)
Jag fick möjligheten att testa Ole Henriksen Pout Preserve Peptide Lip Treatment i doften Capri Coco Lime Chiller, och den fångar verkligen känslan av sommar på bästa sätt. Doften för tankarna till soliga stranddagar, tropiska kokosnoter och en svalkande piña colada. Formulan är den klassiska, omtyckta Ole Henriksen-formulan, något tjockare i konsistensen, vilket gör att den känns vårdande och omslutande på läpparna. Den sitter kvar i flera timmar och lämnar läpparna mjuka, återfuktade och behagliga även efter att produkten har försvunnit. Capri Coco Lime Chiller har dessutom en lätt kylande effekt som ger en extra fräsch känsla, perfekt under varma sommardagar. Kombinationen av den tropiska doften, den långvariga återfuktningen och den svalkande känslan gör att detta utan tvekan kommer att bli en av mina absoluta sommarfavoriter. ✨☀️🥥🍋‍🟩
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Orange, pink, green, purple