/ Jag har nu testat All in One Protection Spray från Matas
Sara
Beauty Pro
25/10/25-19:02
Jag har nu testat All in One Protection Spray från Matas Striber i cirka tre veckor och jag är faktiskt riktigt positivt överraskad! Den här produkten lever verkligen upp till sitt löfte om att vara allt-i-ett för håret.  Den största skillnaden jag märkt är definitivt att mitt hår blivit betydligt mindre frissigt, vilket gör att det ser mycket mer polerat och kontrollerat ut. Frizzkontrollen kickar in när jag börjar föna håret efter applicering, och jag gillar verkligen hur den håller sig hela dagen. Eftersom sprayen innehåller inbyggt värmeskydd, känns det som ett tryggt alternativ att använda när jag fönar eller använder plattång. Det ger mig en känsla av att skydda håret samtidigt som jag stylar det. Enkel applicering är ett stort plus! Jag sprayade produkten jämnt i handdukstorkat hår och föntorkade som vanligt. Jag gillar att det inte känns klibbigt eller tungt på håret, utan att det känns lätt och luftigt. Den är dessutom prisvärd vilket är ett stort plus! Den var absolut ingen doft, precis som att lukta på vatten för dig som inte gillar parfymerade hårprodukter som kan slita på håret. Rekommenderar!
All-In-1 Protection Spray 200 ml
Matas Striber
All-In-1 Protection Spray 200 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!