/ đŸłïžâ€đŸŒˆOLE HENRIKSENđŸłïžâ€đŸŒˆ Pout Preserve Peptide Lip
Linn
Beauty Pro
17/06/26-09:25(redigerad den 17/06/26-09:49)
đŸłïžâ€đŸŒˆOLE HENRIKSENđŸłïžâ€đŸŒˆ Pout Preserve Peptide Lip Treatment Pride Rainbow Holographic Glimmer Tack @KICKS för att jag fick testa det hĂ€r! Om du vill ha mjuka, Ă„terfuktade och glansigt skimrande lĂ€ppar sĂ„ Ă€r den hĂ€r nĂ„got för dig. đŸłïžâ€đŸŒˆ Mitt första intryck? KĂ€nns hĂ€rligt och Ă„terfuktande. Den har en lagom tjock konsistens. Passar bĂ„de för sig sjĂ€lv eller ovanpĂ„ lĂ€ppstift. Inte för kladdigt. đŸłïžâ€đŸŒˆ Förpackning? Bra förpackning, hĂ€rliga fĂ€rger formade till ett hjĂ€rta. đŸłïžâ€đŸŒˆ Hur hĂ„ller det under dagen? Den hĂ„ller bĂ€ttre Ă€n mĂ„nga andra Ă„terfuktande produkter till lĂ€pparna. đŸłïžâ€đŸŒˆ Har det en plumpande effekt? Efter nĂ„gra dagar mĂ€rker jag inte mycket men det Ă€r svĂ„rt att avgöra mindre resultat. Det Ă€r dock inte det viktigaste för mig. đŸłïžâ€đŸŒˆ Doft? Det doftar sött och fruktigt. đŸłïžâ€đŸŒˆ FĂ€rg? Den Ă€r vagt skimrande/glittrande holografisk. VĂ€ldigt diskret. đŸłïžâ€đŸŒˆ Bra saker med produkten: ă€°ïž Plumpande effekt ă€°ïž InnehĂ„ller peptider ă€°ïž Återfuktar intensivt ă€°ïž InnehĂ„ller kokosnötssmör & hjortronolja ă€°ïž Tillför glans ă€°ïž VĂ„rdar pĂ„ djupet ă€°ïž Doftar gott đŸłïžâ€đŸŒˆ Betyg? Det Ă€r minst lika bra som mina LancĂŽme Juicy Tubes som Ă€r mina absoluta favoriter sedan innan vilket gör att de fĂ„r 5/5⭐. Det Ă€r verkligen en keeper! GĂ„r ej att tagga rĂ€tt fĂ€rg!
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Citrus Sunshine
Ole Henriksen
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Citrus Sunshine
FortsÀtt utforska gemenskapen!