/ Jag har fått äran att testa Björn Axén - Sleek Stick och ska
Frida
Beauty Pro
11/02/26-10:03
Jag har fått äran att testa Björn Axén - Sleek Stick och ska nu säga vad jag tycker om den. 💕Mitt hår💕 Mitt hår är tunt, torrt och har mycket småhår som ”flyger runt” när jag har uppsatt hår. 💖Förpackning💖 Produkten kommer i ett fint rosa stick. Tycker stickprodukter är smidiga då man slipper slipper klibba med produkten i händerna, vilket gör den smidig att använda på resande fot. Det som var mindre bra var att jag inte klarade skruva tillbaks produkten sen så fick sätta på locket när den va uppskruvad.😅 💗Applicering och resultat💗 Det första jag la märke till vid applicering var hur tungt håret kändes vilket jag tycker är lite smått obehagligt. Produkten var även väldigt kletig vilket jag inte heller tyckte var behagligt. Den gjorde dock sitt jobb då den tämjde mitt babyhår bra och det höll sig även dagen efter. Att ha nedsläppt hår dagen efter är ingen höjdare då håret blev helt volymlöst i botten medan längderna, som inte hade produkt i sig, hade mer volym så det såg rätt konstigt ut. Tycker inte håret såg fett ut snabbare eller liknande men kletighets-känslan gör att jag inte hade velat använde den i nytvättat hår, utan endast dagen innan hårtvätt. I övrigt gillade jag doften som var fräsch och blommig, inte en wow-doft men den är fortfarande trevlig.🌸 💐Sammanfattning💐 Produkten gör sitt jobb men personligen är jag inte jätteförtjust i tyngdkänslan och hur kletig den känns. Produkten har en smidig förpackning överlag men tycker det är dumt att man inte kan skruva tillbaks produkten, men kanske bara var något fel på min förpackning (?). Jag skulle nog ge den 2.5/5 då den funkar bra men känslan man får i håret är mindre trevlig.
Sleek Stick 25 g
Björn Axén
Sleek Stick 25 g
Fortsätt utforska gemenskapen!