/ Jag fick äran att testa detta serum och har nu använt upp
Beauty Tester
Rebecca de la Lindgren
Beauty Pro
24/06/25-14:17
Jag fick äran att testa detta serum och har nu använt upp 100 ml så jag kan ge en utförlig recension! Mitt hår är rätt tjockt, blekt, frizzigt och torrt. Till en början hade jag inte blekt mitt hår på 4 månader & då tyckte jag att serumet gav bättre resultat! Jag har använt det i fuktigt hår på kvällarna & i början "lagade" det topparna & reducerade frisset väl, gav även fin glans. Håret både såg och kändes friskare ut.
Jag la i varannan kväll ungefär och det räckte,
Så Jag var väldigt nöjd!Konsistensen är lättarbetad och inte kladdig på händerna.Men.. När jag sen blekte & färgade efter ca 2-3 veckor så gav det inte längre samma resultat tyvärr... (Mitt hår blev väldigt torrt efteråt och topparna slitna) Så på ett normalt - normaltorrt hår skulle jag säga att det fungerar bra men inte på ett mer skadat tjockt hår. Håret blir mjukare en stund men dagen efter är håret torrt/slitet igen. Det doftar lite svagt av parfym men inget irriterande. Jag som har långt hår tyckte den tog slut fort då det krävs mer produkt. Tog ca 5-7 pump varje applicering. Så den blir lite dyr i längden och det finns likvärdiga produkter som är mer budgetvänliga... Jag bleker mitt hår regelbundet då jag älskar att vara blond så mitt hår kräver ännu mer återfuktande produkter.Därför kommer jag inte att fortsätta med just denna så länge jag bleker håret. Annars en TOPPEN produkt💞🙏🏼Jag tackar så hemskt mycket för förtroendet, Kicks!
Redken
Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum 100 ml