/ Too Faced Chocolate Soleil Melting Bronzing & Sculpting
Isabella
Beauty Pro
09/11/25-09:29

Too Faced Chocolate Soleil Melting Bronzing & Sculpting Stick 🍫✨

Jag hade aldrig testat något från Too faced tidigare men jag kan säga alltså wow, jag blev verkligen imponerad av den här bronzern! För det första – älskade jag designen! Snygg och stilren😍 Själva produkten är superpigmenterad, lätt att blenda ut och ger en jämn, naturlig finish. Jag har testat att både ta upp produkten med borste för att sedan applicera i ansiktet och även direkt på ansiktet - OCH det har blivit lika jämnt resultat ändå! (Med andra stick har jag upplevt att om man applicerar direkt på ansiktet blir det lätt fläckigt och ojämnt MEN alltså inte med denna från Too faced!) Jag hade även väldigt tur att nyansen jag fick testa passade mig perfekt!

Det enda lilla minuset som jag kan komma på är att jag hade önskat magnetlock, bara för den där extra lyxkänslan. Tycker det hade passat så bra till den fina designen.

Om jag ska summera Too faced melting bronzing & sculpting stick så är det en produkt jag absolut kommer köpa om då denna snabbt blivit en ny sminkfavorit! Så glad att jag fick testa den och jag rekommenderar den verkligen om du vill ha en krämig, lättblandad bronzer som är lätt att arbeta med och ger ett snyggt resultat!

Chocolate Soleil Melting Bronzing & Sculpting Stick Chocolate Espresso
Too Faced
Chocolate Soleil Melting Bronzing & Sculpting Stick Chocolate Espresso
Fortsätt utforska gemenskapen!