/ Jag hade turen att få testa Kérastase Genesis Serum
Beauty Tester
Reanna
Beauty Star
04/07/25-18:04
Jag hade turen att få testa Kérastase Genesis Serum Anti-Chute Fortifiant – tack KICKS för att ni valde mig som beauty tester! 💕 Den här produkten kom verkligen vid helt rätt tidpunkt. För några år sedan blev jag sjuk och förlorade ungefär 30 % av mitt hår. Sedan dess har jag varit på en dedikerad hårresa med fokus på återväxt, hårhälsa och att ge mitt hår nytt liv. 🌸 Min hårtyp: Jag har mellanlångt hår med en naturligt vågig textur. Jag tvättar det ungefär 3–4 gånger i veckan. 💖 Användning: Serumet används en gång om dagen. I början valde jag att applicera det på kvällen eftersom jag var rädd att det skulle göra håret klibbigt eller oljigt – men det gjorde det inte! Det absorberas helt och lämnar ingen hinna. ✨ Så var inte rädd för att använda det på morgonen eller under dagen. Jag använde serumet i ungefär en månad, nästan varje kväll, enligt rekommenderad dos: en pipett fylld till markeringen, som jag försiktigt masserade in i hårbotten. 🌸 Känsla & doft: Serumet känns lyxigt, lugnande och uppfriskande i hårbotten. Ingen klibbig eller oljig känsla alls. Doften är lite stark i början – men jag vande mig snabbt! 🍒 Resultat: Efter duschar och borstning har jag märkt en tydlig minskning av håravfall, vilket betyder allt för mig! 🌸 Hållbarhet & pris: Flaskan räckte i en hel månad, med lite kvar – jag använde den lite sparsamt mot slutet för att få den att räcka längre. Priset på 735 kr ligger i det högre spannet, men för mig är det helt klart värt det. 🍒 Slutsats: Det här serumet har blivit en viktig del av min hårvårdsrutin, och jag kommer att köpa en andra flaska själv. Tack igen KICKS för möjligheten att testa denna fantastiska produkt! 💕
Fortsätt utforska gemenskapen!