/ Jag är väldigt tacksam för att jag har fått testa Paula's
Nathalie
Beauty Pro
11/02/26-13:09
Jag är väldigt tacksam för att jag har fått testa Paula's Choice 7% Ectoin + Hyaluronic Acid Milky Hydrating Serum! Vilken fin produkt! 💙 Lite om min hud: Jag har torr hud som lätt kan kännas stram utan bra återfuktning, men sen jag började med hudvård på allvar så har i princip alla yttorra fläckar försvunnit. Försöker göra hudvård morgon + kväll men på sistone har jag inte mått bra alls så vissa dagar har det bara blivit på morgonen. 💙 Vad produkten gör: Det här är ett djupt fuktgivande serum som också stärker hudbarriären. Det utlovar synligt strålande och återfuktad hud. Innehåller bl.a ectoin, hyaluronsyra och glykogen. Kan användas som enda serum eller kombineras med andra serum. Dermatologiskt testad och ska funka på hud som lätt får acne, eksem och rosacea. 💙 Hur jag testat produkten: Jag har bara kastat in den i min vanliga hudvårdsrutin både morgon och kväll. De första veckorna testade jag den här som ensamt serum och den resterande tiden har jag testat att kombinera den med andra serum. Båda varianterna har funkat bra! Den har inte skurit sig med någon annan produkt och den har också funkat bra under alla typer av smink. 💙 Vad jag gillar mest: De ljuger verkligen inte när de säger att den är djupt återfuktande! Någon som gillar Dr Ceuracle Kombucha Tea Essence skulle lätt gilla den här! Den ger mig exakt samma känsla på huden. Inte en enda tendens till stramhet under tiden jag använt den och jag gillar verkligen hur bra den samspelar med andra produkter oavsett märke och typ. Den är också relativt dryg! Den mängd man ser i videon räcker till hela ansiktet. 💙 Vad jag gillar minst: Med själva produkten - det finns inget jag inte gillar. Men i stort, priset (590 kr för 20 ml) och till viss del förpackningen. Som man kan se i videon så är konsistensen rätt tjock och jag känner inte att en pipett är det smidigaste till det. Det är också svårt att se hur mycket som är kvar och jag vet inte hur lätt det kommer vara att få ut det sista. För ärligt, till det här priset vill man krama ut varenda droppe 😀 💙 Slutsats Om min ekonomi tillät det skulle jag köpa den här om och om och om igen, speciellt under de kalla månaderna. Nu kommer det bli något jag passar på att köpa när det är ett bra erbjudande - för jag kommer definitivt köpa den igen. Då kommer jag nog hålla mig till att använda den bara en gång om dagen för att dryga ut flaskan lite. Hade jag bara betygsatt produkten hade den fått 5/5 utan att ens tveka, men jag måste väga in priset också och då blir det ändå en väldigt stark 4/5 (med filmen vill jag visa konsistensen och hur den ter sig på huden, även om den blir mindre glansig när man masserar in den i huden på riktigt)
7% Ectoin + Hyaluronic Acid Milky Hydrating Serum 20 ml
Paula's Choice
7% Ectoin + Hyaluronic Acid Milky Hydrating Serum 20 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!