Hade turen att få vara beautytester på Kérastase. Och denna gången råkade det bli en produkt som jag faktiskt testat tidigare. Och nyligen köpt en refill till. Men jag klagar inte. Är alltid lika tacksam för det jag får testa! Och nu kan jag glädja någon annan med en fin julklapp 🎁
Flaskan är ändrad till en refill och har numera 75 ml i stället för 100 ml. Dock blir den ju billigare att köpa när du bara behöver själva refillen när den är slut 🍯 💛 vilket också blir mer prisvärt i slutändan! Och den känns precis lika lyxig och exklusiv som tidigare. Och jag har inte testat ngn som ger likande resultat!
Man behöver inte mycket produkt. 1-2 droppar räcker mer än väl till mitt hår. Så den är väldigt dryg! Och jag älskar att den kan användas i både torrt-samt vått hår och att den har värmeskydd 🤩
Jag anväder denna i torrt hår för att få ner frizzet och ge liv till mina längder. Jag har typiskt skandinaviskt hår med många tunna hårstrån!
Och min dotter använder denna efter varje hårtvätt, i vått hår & hon har ett tjockt fylligt hår! Men vi får samma härliga resultat båda två. Håret blir så mjukt och lent & det får en jättefin glans, utan att det tyngs ner. Och det ser väldigt fräscht och friskt ut!
Det är helt klart en produkt som är värd sitt pris! Och kommer att köpas om-och om igen ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
KÉRASTASE
Elixir Ultime L’Huile Originale Hair Oil 75 ml