/ Jag gick nyligen hem denna shimmer oljan från Rituals The
Sofia
Beauty Pro
07/06/26-19:17
Jag gick nyligen hem denna shimmer oljan från Rituals The Ritual of Yozokura serien och har nu testat den nog för att ge en recension.🌸 Mitt första intryck av produkten är hur vacker flaskan och dess innehåll är. Det känns nästan som den är fylld med älvstoft eller liknande och den har en doft som matchar perfekt. Det är en mjuk och behaglig doft av svart ris och yoshino körsbär, som ger en varm och blomming, nästan amber liknande doft. Föreställ dig en lite djupare och varmare variant av deras Rituals of Sakura, eller sakura mixad med Carolina Herreras Good Girl men mindre söt. Texturen av oljan är nästan som en gel-olje hybrid (mest troligen bara för att glittret inte ska sjunka till botten) men när den kommer i kontakt med huden smälter den och blir som en "vanlig" olja. Den återfuktar bra, lämnar inget klet och gör huden mjuk och len med ett par glitter korn här och där, så om du var intresserad på grund av glitteret kommer du tyvärr bli besviken. Jag har ganska "normal" hud och den återfuktar upp till 6 timmar, men man måste isåfall använda ganska mycket vilket gör att den tar slut snabbt och drar ner dess valuta för pengarna. Jag skulle inte säga att jag har speciellt känslig hud, men bara nån minut efter jag har applicerat oljar börjar det klia och svida lite, vilket är synd. Det kan ha att göra med produktens höga parfym halt, så om du är känslig borde du hålla dig undan. Sammanfattningsvis är detta en bra kroppsolja med mysig doft och lite glitter, men var försiktig om du har känslig hud. Ger den 4/5 stjärnor i betyg⭐
The Ritual Of Yozakura Shimmering Body Oil 100 ml
Rituals
The Ritual Of Yozakura Shimmering Body Oil 100 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!