/ Jag har fått testat Elizabeth Arden Hyaluronic Acid +
Isabella
Beauty Pro
21/02/26-12:25
Jag har fått testat Elizabeth Arden Hyaluronic Acid + Peptides Ceramide Water Cream och jag fick med ett testprov på kapslarna i samma serie.. och wow, jag är helt såld!! Till o börja med vill jag nämna att jag är ingen expert på just hudvård och jag har kombinerad/blandhy.. direkt efter jag tvättat ansiktet är jag supertorr och MÅSTE ha ansiktskräm och under dagen blir jag lätt fet i hyn på T-zonen. Har ingen riktigt ”go to”-kräm men brukar söka mig mot budget hudkrämer som är doftfria, just nu har jag exempelvis en av smuuti hudkrämer som jag varit väldigt nöjd med.. men det går inte att jämföra med denna hudkräm som jag fått testa nu!! (En del av mig önskade nästan att Elizabeth Arden Hyaluronic Acid + Peptides Ceramide Water Cream INTE skulle vara något för mig pga prislappen😂 men mer om de senare) Förpackningen är verkligen smart och hygienisk, vilket jag uppskattar väldigt mycket!! Man pumpar upp krämen på en platt yta som man sedan kan ta ifrån, så inga fingrar i en burk eller så! Stort plus⭐️ Krämen har en lätt, fräsch formula som sjunker in snabbt utan att kännas kladdig. Huden känns direkt återfuktad och mjuk. Men kapslarna jag fick med extra.. De var helt gudomliga. Trodde faktiskt inte jag skulle bli så kär i dom men den där konsistensen och känslan på huden efter man applicerade dom + krämen efter.. WOW säger jag bara😇 Jag längtade faktiskt till morgon&kvällsrutinen bara för att få applicera dem igen. Jag har bara använt denna nya hudvårdsrutinen i ca 1,5 vecka så jag har ju inte sett några synliga resultat som minskade linjer eller så, men känslan av de gör ändå att jag vill fortsätta använda de!Det här är utan tvekan den mest exklusiva hudvårdsupplevelsen jag haft. Det enda minuset är då priset – det är verkligen i den högre klassen (bara hudkrämen ligger på 1250kr). Men trots det är jag ärligt talat sugen på att köpa om både kräm och kapslar igen, just för hur fantastisk huden känns när man använder dem tillsammans. Redan börjat kolla in kapslarna då testprovet snart är slut, såg att kapslarna i 60-pack låg på 1350kr…Sorry plånkan!!!! 💸💸💸💸 Tusen tusen tusen tack kicks för att jag fick äran att testa och recensera, lika kul varje gång man har turen att bli utvald som beauty tester ❤️🥰
Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream 50 ml
Elizabeth Arden
Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!