/ Jag är så glad att jag fått möjligheten att testa
Beauty Tester
Julia
Beauty Pro
29/05/25-19:46(redigerad den 29/05/25-19:46)
Jag är så glad att jag fått möjligheten att testa Everlasting Colour Lipliner från KIKO Milano, och jag fick den härligt somriga nyansen 502 Rose som jag på fotot har använt för att måla hela läpparna med. Det här är en skruvbar läppenna som är både praktisk och genomtänkt. Spetsen är 3 mm bred vilket ger en kontrollerad applicering, och i andra änden finns en avtagbar del med en inbyggd vässare och en applikator som är tänkt att användas för att tona ut linjen. Själva formulan, som är vattenfast, är mjuk och krämig vid applicering, men torkar sedan till en matt finish som sitter otroligt bra - även efter att ha druckit, ätit och pussats 💕 Om jag ska nämna något som inte imponerade lika mycket, så är det just applikatorn som man ska tona ut linjen med. Jag upplevde att den inte gjorde någon större skillnad eftersom lip linern sitter som berget (vilket i sig såklart är en stor fördel!) Pennan finns i 16 olika nyanser hos KICKS (och 18 på KIKO Milanos hemsida) vilket gör det lätt att hitta en färg som passar ens personliga stil, oavsett om man gillar neutralt eller mer färgstarkt. Med ett pris på bara 119 kr tycker jag att det här är en riktigt prisvärd produkt! ✨ Sammanfattningsvis är det en väldigt hållbar, prisvärd och lättanvänd läppenna med många fina färger att välja mellan. Jag kommer absolut att fortsätta använda den och även köpa den i fler nyanser! Taggar liplinern i en annan nyans eftersom jag inte får upp denna nyans, 502 Rose, som ett alternativ.
Everlasting Colour Lipliner 504 Dark Mauve
Everlasting Colour Lipliner 504 Dark Mauve
Fortsätt utforska gemenskapen!