/ Har testet ögonbrynspennan Mikrostroke brow pen och här
Anna
Beauty Pro
26/05/26-08:21
Har testet ögonbrynspennan Mikrostroke brow pen och här kommer min recension. Egentligen skulle jag testa pennan som många redan testat här med en bred och platt udd men Kicks har V misstag skickat ut en annan penna. Jag hade innan jag gick med i testet läst att dn nya jag skulle provat hade lite skillnad på färgen jämfört med andra pennor. Jag brukar välja taupe med just i den jag skulle prova så skulle enligt andra medium Brown passa bättre. Jag har tidigare använt pennor från Anastasia med udd man skruvar upp och har då haft färgen taupe och varit väldigt nöjd med färgen. Från andra märken så använder jag ibland färgen medium Brown. Och ibland blandar jag när jag fixar brynen. I större delen av mitt liv har jag färgat brynen mörkare som många andra men på senare har jag valt att sminka dem mörkare istället på olika sätt. Det första jag tänker på när jag får hem pennesn är att kartongen och pennan ser väldigt så fina och lyxiga ut. Jest i den här varianten av penna har jag på senare köpt samma typ av penna från Depend och den är vara vit med vit kartong med enkla tryck. Den här känns ju såå mycket snyggare! Jag har använt pennan med olika typer av produkter och där jag har fått en liten lucka och där det behövs mer finlir använ den här pennan, precis som jag brukar göra med den frön Depend. Den fungerar bra, det är lite klurigt att måla in i den lilla luckan som är närmast det andra brynet så ni förstår var. Den sitter faktiskt lite bättre kvar än den jag brukar använda som kostar hälften och är en budgetvariant. Man får vad man betalar för och tur är väl det. Man får en pennan som sitter kvar riktigt bra och även en vacker penna. Den får 4/5 av mig, eftersom den sitter lite bättre men skulle kunnat fästa lite bättre när jag målar på torr hud på/ under mina ögonbryn så en stark fyra och inte fem. Tack för att jag fick testa!
Fortsätt utforska gemenskapen!