/ Recension av Sensai Lash Volymiser Mascara 38°C đŸ–€ Har
Cassandra
Beauty Pro
18/05/26-05:47
Recension av Sensai Lash Volymiser Mascara 38°C đŸ–€ Har anvĂ€nt mascaran dagligen sedan i onsdags. Ser ut att vara en mindre storlek men innehĂ„llet Ă€r fullsize mascara. Borsten Ă€r ganska lĂ„ng och bred. Vilket jag inte har uppskattat alls. Tycker den Ă€r för klumpig och sĂ„ledes svĂ„r för mig att applicera pĂ„ fransarna utan att det kladdar ner pĂ„ ögonlocken. Det Ă€r anledningen till att jag behövt anvĂ€nda den flera dagar för att kunna ge den en chans att hitta annorlunda teknik för. I övrigt Ă€r den bra. Den ger volym och lĂ€ngd. Dock ingen ”wow” effekt. FĂ„r nĂ€mligen samma resultat av andra 38 gradiga mascaror som kostar en fjĂ€rdedel av priset, bland annat Beautyact 38 gradiga mascara som jag fĂ„tt testa hĂ€r tidigare (som sedemera blev min favorit vardagsmascara). Mascaran Ă€r lĂ€tt att tvĂ€tta bort, vilket Ă€r positivt. Behöver ingen specifik rengöring för ögonen utan varmt vatten sköter det bra. Tycker inte heller den fĂ€rgar av sig under dagen eller flagnar. Överlag en bra 38 gradig mascara. MEN som jag inte tycker Ă€r vĂ€rd priset. Inte pĂ„ mina fransar, dĂ€r finns det bĂ„de bĂ€ttre och likvĂ€rdiga för en betydligt lĂ€gre kostnad.
FortsÀtt utforska gemenskapen!