Recension av Sensai Lash Volymiser Mascara 38°C đ€
Har anvÀnt mascaran dagligen sedan i onsdags. Ser ut att vara en mindre storlek men innehÄllet Àr fullsize mascara.
Borsten Àr ganska lÄng och bred. Vilket jag inte har uppskattat alls. Tycker den Àr för klumpig och sÄledes svÄr för mig att applicera pÄ fransarna utan att det kladdar ner pÄ ögonlocken. Det Àr anledningen till att jag behövt anvÀnda den flera dagar för att kunna ge den en chans att hitta annorlunda teknik för.
I övrigt Ă€r den bra. Den ger volym och lĂ€ngd. Dock ingen âwowâ effekt. FĂ„r nĂ€mligen samma resultat av andra 38 gradiga mascaror som kostar en fjĂ€rdedel av priset, bland annat Beautyact 38 gradiga mascara som jag fĂ„tt testa hĂ€r tidigare (som sedemera blev min favorit vardagsmascara).
Mascaran Àr lÀtt att tvÀtta bort, vilket Àr positivt. Behöver ingen specifik rengöring för ögonen utan varmt vatten sköter det bra. Tycker inte heller den fÀrgar av sig under dagen eller flagnar.
Ăverlag en bra 38 gradig mascara. MEN som jag inte tycker Ă€r vĂ€rd priset. Inte pĂ„ mina fransar, dĂ€r finns det bĂ„de bĂ€ttre och likvĂ€rdiga för en betydligt lĂ€gre kostnad.