/ ☀️Matas Striber trio av SPFprodukter☀️ Jag fick som några
Helena
Beauty Star
10/06/26-20:38(redigerad den 10/06/26-20:41)
☀️Matas Striber trio av SPFprodukter☀️ Jag fick som några andra här förtroendet från KICKS att testa ett paket solskydd. Mitt paket innehöll en creme för kroppen, en fluid för ansiktet och ett stift för vilka ställen som helst ☺️👍 Jag har en någorlunda problemfri hud, dock torr och med linjer/rynkor/pigmentering. Är ju trots allt 50+😉 ☀️Body cremen på 30spf är tjock/trög i konsistensen, gul till färgen. Doftfri. Den ger verkligen ett fint gyllene skimmer över huden men den tar låååång tid (1h) på sig att dra in. Sitter sedan bra, känns bra, ser bra ut som sagt. Ingen irritation hos mig. Betyg: 4/5☀️ ☀️Face fluid på 30spf är tunn till konsistensen, gul färg, doftfri. För ansiktet och halsen använde jag 4pump. Trots tunnhet så lägger den sig ovanpå, rullar under makeup och har tyvärr gett mig plitor. Betyg: 2/5☀️ ☀️Sun stift på 50spf är lagom mjuk/kletig i konsistensen, gyllene färg och doft/smakfri. Har använt den vid hårfästet, öron, näsrygg, kindben och på läpparna. Den här är riktigt bra. Ligger kvar där du lagt den och läpparna känns riktigt mjuka av den. Betyg: 5/5☀️ Jag kommer att fortsätta använda body cremen och stiftet. Fluiden kommer jag att ge vidare till en vän. Hoppas att den funkar bättre för henne 🤗 Som vanligt är det lite svårt att tagga produkterna (tror inte att det bara beror på mig 😉😂).
Sun stick SPF 50 Fragrance Free 15 g
Matas Striber
Sun stick SPF 50 Fragrance Free 15 g
Fortsätt utforska gemenskapen!