/ ❣KÉRASTASE Blond Absolu Cicaflash Conditioner❣ ღ Jag fick
Tatjana
Beauty Pro
06/12/25-00:16(redigerad den 06/12/25-00:19)

❣KÉRASTASE Blond Absolu Cicaflash Conditioner❣

ღ Jag fick äran att vara beauty tester, på mejlet stog det att jag skulle få hem Kerastase Gloss Absolu men fick hem denna. Jag är tacksam över allt jag får chansen att testa och sedan recensera men tyckte denna kanske skulle passat någon annan då jag har brunt hår och inte blont som denna produkt är utformad för.  ღJag testade dock detta på mitt bruna hår och detta är min upplevelse Jag har nästan midjelångt hår, torr hårbotten och kluvna topparsamt lite frissigt.

▸Känns väldigt lyxig ▸Gjorde håret otroligt mjukt ▸Upplever håret mycket mer återfuktad

▹Luktar lite intressant ▹Priset

❥Produktens förpackning är väldigt stilren och färgen är väldigt tilltalande. Produkten känns väldigt bra i håret efter användning, den lever upp till de förväntningar jag hade även om jag ej blekt eller har blont hår.

❥Finner mitt hår väldigt mjukt, lent och glansigt.  Mitt hår har blivit mycke bättre efter jag börjat använda denna fina produkt (använd cirka 4 veckor) Jag ser och känner verkligen stor skillnad på kvaliten på mitt hår  håret känns mycket mer återfuktat och inte i närheten av hur frissigt och torrt det var för några veckor sedan, tyvärr tog jag ej före/efter bild som jag lär göra nästa gång, då jag även kan SE att det blivit skillnad!

❥ Jag tycker doften utav produkten är lite intressant? vet inte riktig om det är positivt eller mindre positivt då jag tänkte att den skulle dofta väldigt sött/ordentligt blommigt. Men den doftar apelsinblomma och något mysigt mystiskt ツ men äckligt skulle jag verkligen inte säga att den doftar! Toppnoter: Apelsinblomma, bergamott Hjärtnoter: Fikon, pion Basnoter: Cederträ, mysk

❥Mitt hår känns och ser mycket friskare och starkare ut

♦︎Priset tycker jag är lite högt men med tanke på vad produkten faktist gör och att det är mycket produkt ma får som även är väldig dryg så den håller en stund så blir den prisvärd! ♦︎

Jag rekomenderar absolut att testa denna även om man inte har blekt/har blont hår då den är väldigt bra för andra med

Blond Absolu Cicaflash Conditioner 250 ml
KÉRASTASE
Blond Absolu Cicaflash Conditioner 250 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!